Renault Captur 1.3 TCe 140 Intens Navigatie Full-led

€ 25.550,- incl. BTW

Bouwjaar 12-02-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 20.210 km
Deuren 5
Kenteken K-538-RN Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.330 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Renault Captur 1.3 TCe 140 Intens Navigatie Full-led


€ 25.550,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 12-02-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 20.210 km
Deuren 5
Kenteken K-538-RN Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.330 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Boks
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Laan vd Dierenriem 51
Postcode 7324 AB
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)55 - 3603050 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfboks.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2021 - jun 2022

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 117 kW (159 PK)
Vermogen elektromotor(en): 4 kW (5 PK)
Vermogen brandstofmotor: 104 kW (141 PK)
Koppel: 260 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Tankinhoud: 48 liter
Actieradius: 50 km

Transmissie
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 196 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 423 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.273 kg
Laadvermogen: 561 kg
GVW: 1.834 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 685 kg)

Accu
Accu: 9 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.6 kW
Accu snelladen: nee

Interieur
Interieur: Antraciet, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 134 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,3 kWh/100km

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Uitdagend, innemend en een tikje exclusief, zo kun je Franse auto's het best omschrijven. De auto heeft een opmerkelijk lage kilometerstand van slechts 20210 Minder vaak tanken? Dat gaat lukken, dankzij de hybride motor die zowel op brandstof als elektriciteit werkt. Een mooie combi, die merkbaar is in de portemonnee. Bij de uitrusting van deze Renault horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, in hoogte verstelbare passagiersstoel, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.

Handig en veilig: Connected Services. Alle vitale functies en data van de auto checkt u via de app op uw smartphone. Neem plaats achter het stuur en luister naar "Driver's Seat" op het fabelachtige Bose audiosysteem. Wegwijs in elke wijk, stad of reisbestemming? Daarvoor zorgt het navigatiesysteem! De electronic climate control zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. Via de schakelmogelijkheden op het stuur is de audiobediening veilig en eenvoudig. Extra opties op deze auto zijn: Bose-audioinstallatie, DAB ontvangst, parkeersensoren achter, regensensor, cruise control en keyless entry.

Deze Renault is voorzien van verschillende intelligente veiligheidsvoorzieningen. Ze kijken tijdens het rijden als het ware met u mee, ze signaleren potentieel gevaarlijke situaties en in een aantal gevallen kunnen ze ook ingrijpen. Verkeersborddetectie herkent tijdelijke en permanente verkeersborden langs en boven de weg. Deze Renault Captur is ook behulpzaam als het gaat om een rechte koers. Het Lane-keeping systeem signaleert en corrigeert als u onbedoeld de rijstrooklijnen dreigt te overschrij

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie