Renault Captur 1.6 E-Tech Plug-in Hybrid 160 Initiale Paris Schuifdak | als

€ 28.900,-

Bouwjaar 21-09-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 24.022 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Renault Captur 1.6 E-Tech Plug-in Hybrid 160 Initiale Paris Schuifdak | als


€ 28.900,-

Algemeen

Bouwjaar 21-09-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 24.022 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Pippel B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rijthoek 1
Postcode 4175 LM
Plaats Haaften
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)418 - 591345 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autopippel.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2019
Referentienummer: 127260

Technische informatie
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 39 liter
Actieradius: 49 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 173 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.516 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 264 cm

Accu
Accu: 11 kWh
Accu laden: 3.7 kW, compleet vol in 0 uur en 20 minuten
Accu snelladen: compleet vol in 0 uur en 20 minuten

Interieur
Interieurkleur: zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 35 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,5 l/100km (1 op 66,7)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Meeneempakket (inbegrepen): Tenaamstellen voertuig, indien nodig vrijwaren inruilauto, wasbeurt 
- Plus pakket (€ 595 meerprijs):
Tennaamstellen en indien nodig een vrijwaringsbewijs inruilauto,
3 maanden garantie op motor en versnellingsbak,
Gratis vervangend vervoer in de garantieperiode,
Afleveringsbeurt (olie verversen en oliefilter),
Minimaal 6 maanden APK keuring,
Reinigen van de auto,
Brandstoftank 1/2 vol.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Meeneempakket"): zie afleveringspakketten (6 maanden garantie)
- Premium pakket (€ 995 meerprijs):
Tenaamstellen en indien nodig een vrijwaringsbewijs inruilauto,
12 maanden BOVAG garantie (m.u.v. multi-media),
Complete onderhoudsbeurt volgens onderhoudsschema,
Minimaal 1 jaar APK keuring,
Brandstoftank 1/2 vol
Reinigen van de auto incl. mattenset, lampenset en lakstift
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Meeneempakket"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 0
Minimale laadtijd DC tot: 100
Basiskleur: wit / zwart
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee

Auto Pippel bv, het adres voor een vertrouwde occasion of een nieuwe auto van alle merken. Wij zijn op werkdagen geopend van 9.00 tot 18.00 en op zaterdag van 9.00 tot 16.00 uur. s' avonds op afspraak. Graag tot ziens!!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie