Renault Captur 0.9 TCe Limited / Keyless / Cruise / Voorstoelen Verwarmd / DAB /

€ 13.450,- incl. BTW

Bouwjaar 14-03-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 80.151 km
Deuren 5
Kenteken R-018-HB Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Captur 0.9 TCe Limited / Keyless / Cruise / Voorstoelen Verwarmd / DAB /


€ 13.450,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 14-03-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 80.151 km
Deuren 5
Kenteken R-018-HB Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Van Ramshorst BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Sluiswachter 26
Postcode 3861 SN
Plaats Nijkerk Gld
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)33 - 2453118 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfvanramshorst.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: aug 2018 - nov 2019

Technische informatie
Koppel: 140 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,1 s
Topsnelheid: 171 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 157 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.148 kg
Laadvermogen: 511 kg
GVW: 1.659 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 620 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 795): Afleverpakket: Voor € 795,- krijgt de auto: een onderhoudsbeurt, nieuwe APK keuring, 12 maanden BOVAG garantie, 88-puntencheck, nieuwe matten, poetsen van binnen en buiten en halfvolle tank brandstof.
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK

Met zijn kenmerkende hoge silhouet straalt deze SUV vastberadenheid uit, maar ook de zekerheid dat hij altijd zijn weg vindt, waar u ook naartoe rijdt. Deze Renault Captur uit 2019 heeft een tellerstand van 80151 kilometer. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een driecilinder benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Winterse omstandigheden? Geniet dan van het comfort van de stoelverwarming! Tot de uitrusting behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, donker getint glas achter, LED-achterlichten, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en verstelbare achterbank.

Met de DAB-ontvanger luistert u naar glasheldere digitale radio. Het audiosysteem laat zich gemakkelijk bedienen met de audiobediening op het stuurwiel. Elke weg is een bekende weg voor het aanwezige full map navigatiesysteem. In deze auto kiest u zelf uw ideale temperatuur dankzij de airconditioning. De sensoren van de achteropkomend verkeer waarschuwing houden zicht op de dode hoeken achter u. Te weinig afstand tot de achterligger? Het systeem geeft direct een signaal. Liever gepiep dan gekraak? Dan zult u blij zijn met de aanwezige parkeersensoren! De keyless start maakt een eind aan de ouderwetse autosleutel. Met de elektronische sleutel op zak stapt u in en een druk op de startknop doet de rest. De cruise control vermindert het brandstofverbruik en vergroot het comfort. Natuurlijk behoren lederen versnellingspook, verstelbaar stuur en boordcomputer ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Zoals u mag verwachten van deze Renault Captur is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Een noodstop maken doet u liever niet. Maar áls het nodig is, geeft de Brake Assist maximal

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie