Bouwjaar | 28-02-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 151.074 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 7-TBV-68 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 7.445,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-02-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 151.074 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 7-TBV-68 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ivanlo Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | de Brei 3 |
Postcode | 4031 JE |
Plaats | Ingen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 13445424 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ivanlo.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 182 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 173 x 145 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.030 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 1.640 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 565 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 105 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Stijlvolle vormgeving en comfortabele luxe, dat is de aantrekkingskracht van een Franse auto. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Tot de voorzieningen van deze auto behoren elektrisch verstelbare voorstoelen, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en elektrisch verstelbare buitenspiegels.
De bediening van het audio-installatiesysteem en het navigatiesysteem gebeurt met knoppen op het stuur. De cruise control zorgt voor een prettige, gelijkmatige koers en minder brandstofgebruik. Met de ingebouwde airconditioning zit u altijd ontspannen achter het stuur. Extra opties op deze auto zijn: lederen stuur, isofix-aansluiting, centrale portiervergrendeling, bagage afdekhoes, bestuurders-informatie-systeem en lederen versnellingspook.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Op een helling houdt hill hold control de handrem vast totdat u weer gas geeft. Brake assist is uw redder in een noodsituatie. Bij een dreigend ongeval zorgt het systeem ervoor dat u sneller stilstaat.
Neem contact op voor een afspraak en laat een proefrit het bewijs leveren!Deze Renault Clio Estate komt uit 2014, werd geleverd van 01-02-2013 tot 30-09-2016 en kostte toen € 20.955,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2014 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 66 kW (90 PK) en een cilinderinhoud van 898 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 182 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 12,2 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,5 liter per 100 km en hij weegt 1030 kg. De APK is geldig tot 28-02-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 117,83 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
De auto van uw keuze tegen een scherpe prijs. Deze vindt u bij Ivanlo Automotive. Uiteraard is er meer. We bieden u de keuze uit een aantal aanvullende dienstenpakketten. De auto zo meenemen kan altijd, maar kiest u voor één van onze afleverpakketten, dan weet u zeker dat u een auto koopt waar extra zorg aan is besteed. Wij bieden u
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.