Renault Clio 1.0 TCe 90 Equilibre / Regensensor / Elek. Ramen V / Airco / Cruise / Lane assist / Applecarplay - Androidauto / DAB /

€ 19.950,- incl. BTW

Bouwjaar 06-06-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 9.847 km
Deuren 5
Kenteken Z-389-JR Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 68 kW (93 pk)

Renault Clio 1.0 TCe 90 Equilibre / Regensensor / Elek. Ramen V / Airco / Cruise / Lane assist / Applecarplay - Androidauto / DAB /


€ 19.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 06-06-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 9.847 km
Deuren 5
Kenteken Z-389-JR Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 68 kW (93 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Van Ramshorst BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Sluiswachter 26
Postcode 3861 SN
Plaats Nijkerk Gld
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)33 - 2453118 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfvanramshorst.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2022 - aug 2023

Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 42 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.061 kg
Laadvermogen: 534 kg
GVW: 1.595 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 580 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 795): Afleverpakket: Voor € 795,- krijgt de auto: een onderhoudsbeurt, nieuwe APK keuring, 12 maanden BOVAG garantie, 88-puntencheck, nieuwe matten, poetsen van binnen en buiten en halfvolle tank brandstof.
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK

In deze hatchback is de binnenruimte één geheel, naar behoefte in te delen. En makkelijk laden door de extra deur achter. Deze auto uit 2023 heeft nauwelijks gereden, met een tellerstand van slechts 9847 kilometer. Hij rijdt lekker, deze Renault. Pittig ook, met dank aan de compacte en zuinige motor. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook LED koplampen, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.

Connected Services voegt nog meer comfort en veiligheid toe aan deze auto. Terwijl u stuurt, kunt u het audiosysteem bedienen met de knoppen onder uw vingertoppen. Geniet van een ruime selectie digitale radiostations met de DAB-ontvanger. Het luxeniveau in deze Renault is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatisch de verlichting wordt ingeschakeld als het donker wordt, wat bijvoorbeeld in tunnels erg handig is. En de regensensor zet de ruitenwissers aan zonder dat u eraan hoeft te denken. Lange stukken vermoeiend? Niet met de cruise control! Met airconditioning, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer is deze Renault helemaal compleet.

De Renault Clio is ook voorzien van ADAS. Deze Advanced Driver Assistence Systems fungeren als extra ogen en oren: ze houden voor u de weg in de gaten en grijpen in wanneer dat nodig is. Bij de veiligheidssystemen van deze Renault hoort ook de verkeersbord-detectie. Die leest tijdens het rijden als het ware met u mee en attendeert u op de significante verkeersborden langs en boven de weg. Een camera houdt de juiste koers binnen de rijstrook in de gaten en het Lane-keeping systeem corrigeert bij a

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie