Renault Clio 1.2-16V NAVI. Cruise. LMV.

€ 7.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-11-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 118.780 km
Deuren 4
Kenteken SX-129-P Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.149 cc
Vermogen 54 kW (74 pk)

Renault Clio 1.2-16V NAVI. Cruise. LMV.


€ 7.450,-

Algemeen

Bouwjaar 29-11-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 118.780 km
Deuren 4
Kenteken SX-129-P Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.149 cc
Vermogen 54 kW (74 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Roordink Automotive Putten
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hoge Eng Oost 191
Postcode 3882 TM
Plaats Putten
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)341 - 268746 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.roordink-automotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 16,6 s
Topsnelheid: 167 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 955 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 525 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4063 x 1732 x 1448 cm
Wielbasis: 259 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal

Nette 5-deurs clio met origineel 118.000 km. Voorzien van; lichtmetalen wielen, navigatie, airco, cruise control en elektrische ramen.

Distributieriem is vervangen bij 65.000 km. Auto heeft APK tot 03-2025!

Vanzelfsprekend worden boekjes, reservesleutel en nationale autopas meegeleverd.

= Bedrijfsinformatie =

Inruil van uw huidige auto is uiteraard mogelijk, voor een prijsindicatie graag foto's sturen naar 06- 23 06 80 64 (whats-app).

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie