Renault Clio 1.2 TCe 100 pk | Navigatie | Airco | 5 drs |

€ 4.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-04-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 119.005 km
Deuren 5
Kenteken 32-LHX-4 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.149 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Renault Clio 1.2 TCe 100 pk | Navigatie | Airco | 5 drs |


€ 4.950,-

Algemeen

Bouwjaar 28-04-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 119.005 km
Deuren 5
Kenteken 32-LHX-4 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.149 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam HVM Nederland
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rubensstraat 38
Postcode 3781 VM
Plaats Voorthuizen
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 83250853 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.hvmnederland.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 184 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.075 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 535 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4032 x 1719 x 1495 cm
Wielbasis: 258 cm

Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 137 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

HVM Nederland is een jong en transparant autobedrijf gevestigd op de Veluwe.
Omdat wij dagelijks opzoek zijn naar betaalbare occasions, zijn wij niet altijd aanwezig, het is daarom verstandig om even te bellen voordat u bij ons langskomt.
Elke occasion die bij ons verkocht wordt is van te voren technisch en optisch geïnspecteerd, en op vakkundige wijze klaargemaakt. Wij beschikken over een werkplaats en een poetsruimte, maar doen geen werk voor particuliere klanten. Zo kunnen wij onze volledige aandacht richten op het klaarmaken van onze eigen voorraad. Ten slotte heeft het kunnen aanbieden van betaalbare top-occasions voor ons de hoogste prioriteit.

Wij zijn dagelijks bereikbaar van 9.00u tot 21.00u op 0683250853.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie