Renault Clio 1.6 GT | 5 Deurs | Airco | Half Leer |

€ 2.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-06-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 213.326 km
Deuren 4
Kenteken 2-XZG-66 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 94 kW (128 pk)

Renault Clio 1.6 GT | 5 Deurs | Airco | Half Leer |


€ 2.950,-

Algemeen

Bouwjaar 29-06-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 213.326 km
Deuren 4
Kenteken 2-XZG-66 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 94 kW (128 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AUDB Auto's
Contactpersoon Albert
Adres Pascalstraat 4
Postcode 3846 AM
Plaats Harderwijk
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 16049856 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.audb.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 9,3 s
Topsnelheid: 197 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.125 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 535 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4070 x 1719 x 1495 cm
Wielbasis: 258 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 160 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

- Bouwjaar 29-6-2010
- 1.6GT
- 5 Deurs
- Airco/climate control
- Lichtmetalen velgen
- Rijdt en schakelt perfect
- Apk tot 1-6-2024

= Bedrijfsinformatie =

Bij ons betaalt u geen afleveringskosten.


Zolang de auto op internet te koop wordt aangeboden is de auto nog aanwezig.

Heeft u vragen, of wilt u langskomen voor een proefrit?



Bel of mail: 0616049856 ( ook whatsapp) of info@audb.nl



Om teleurstellingen te voorkomen, adviseren wij u om een afspraak te maken voor een bezichtiging of een proefrit, omdat wij veel onderweg zijn.



Mvgr,Albert

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie