Renault Clio 1.6 RN automaat | Airco | Cruise | e APK

€ 2.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 15-10-1998
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 155.966 km
Deuren 3
Kenteken XD-SG-08 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Clio 1.6 RN automaat | Airco | Cruise | e APK


€ 2.450,-

Algemeen

Bouwjaar 15-10-1998
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 155.966 km
Deuren 3
Kenteken XD-SG-08 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Hunnik Automotive B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hogeweg 14
Postcode 6659 AJ
Plaats Wamel
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)487 - 501293 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanhunnikautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Hatchback (3-drs)
Modelreeks: apr 1998 - dec 1999

Technische informatie
Koppel: 131 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 377 x 164 x 142 cm
Wielbasis: 247 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 955 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 1.520 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 525 kg)

Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 179 g/km
Emissieklasse: Euro 2

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10,5 l/100km (1 op 9,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)

Historie
Aantal eigenaren: 6

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

De verkoopprijzen van onze occasions zijn inclusief - Minimaal 6 Maanden APK, - Poetsbeurt binnen/buiten, - Technische controle & vloeistoffen bijvullen, - Tenaamstelling.
Tenzij anders aangegeven. Wij berekenen geen klaarmaak kosten!
U kunt ons bereiken op telefoonnummer 0487-501293.
Hoewel wij onze advertenties met de grootste zorg voor u samenstellen, zijn fouten in de advertentie zoals specificaties, opties en uitrustingsniveaus altijd onder voorbehoud. Wij adviseren u daarom om zaken die voor u van invloed zijn op uw aankoopbeslissing voor aankoop te controleren.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie