Renault Clio 1.2-16V - airco - Bluetooth - nap -

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 27-06-2008
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 179.738 km
Deuren 2
Kenteken 65-GHG-5 Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.149 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Renault Clio 1.2-16V - airco - Bluetooth - nap -


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 27-06-2008
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 179.738 km
Deuren 2
Kenteken 65-GHG-5 Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.149 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Cars-to-go
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Eierstreekweg 14
Postcode 8171 NH
Plaats Vaassen
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 49492636 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.cars-to-go.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 13,4 s
Topsnelheid: 167 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 3986 x 1719 x 1495 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.055 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.155 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 535 kg)

Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Deze Renault Clio is voorzien van opties zoals airconditioning, lichtmetalen velgen, elektrische ramen, Bluetooth, etc

Apk 03/2025

Uiteraard word de Renault geleverd met de nationale autopas!

= Bedrijfsinformatie =

Bezichtigen en overschrijven kan ook 's avonds en in het weekend (ook op zondag) onder het genot van een bakje koffie.

Bedrijfsinformatie:

Cars to go is een klein, jong dynamisch bedrijf met een snel wisselende voorraad van auto's van alle prijsklassen. Ook verzorgen wij zoekopdrachten voor onze klanten.

Wij zijn uitsluitend op afspraak geopend.

Kijk voor meer occasions bij onze andere advertenties of op onze website:

WWW.CARS-TO-GO.NL

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie