Bouwjaar | 29-01-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 125.000 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 2-SLT-69 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-01-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 125.000 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 2-SLT-69 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Sparkee |
Contactpersoon | Mattheo van der Molen |
Adres | Weegbree, 1 |
Postcode | 8081 DS |
Plaats | Elburg |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)6 - 16799510 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Renault Clio Estate - 0.9 TCe Expression 2014
Nette Expression uitvoering uit 2014 met slechts 125.000 km. In goede staat, onderhoud juist en tijdig uitgevoerd. Deze Clio is van 2de eigenaar (sinds 2020) en is bij ons ingeruild.
Enkele gebruikssporen in het interieur. Het exterieur heeft enkele krassen. APK tot en met februari 2025.
Onderscheidende opties: NAVIGATIE, TREKHAAK, SPORTVELGEN.
Algemene informatie
Aantal deuren: 5
Kleur: Rood metallic
Technische informatie
Vermogen: 66 kW (90 PK)
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 185/65 R15
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 182 km/u
Maten en gewichten
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 1.640 kg
Afmetingen (LxBxH): 406 x 173 x 145 cm
Wielbasis: 259 cm
Milieu en verbruik
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
CO-uitstoot: 104 g/km
Energielabel: A
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Comfort & Interieur
Airco
Autotelefoonvoorbereiding met Bluetooth
Bagagedek
Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
Boordcomputer
Elektrische ramen voor
Lederen stuurwiel
Multimedia-voorbereiding
Navigatie-systeem
Radio
Stuur verstelbaar
Exterieur
Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
Buitenspiegels verwarmbaar
Chroom delen exterieur
Dakrails
Halogeen mistlampen
Keyless entry
LED dagrijverlichting
Lichtmetalen velgen 16"
Veiligheid
Airbag(s) side voor
Airbag bestuurder
Airbag passagier
Anti Blokkeer Systeem
Anti Blokkeer Systeem (ABS)
Anti Slip Control
Cruise control
Electronic Brake Distribution
Electronic Stability Program
Electronic Stability Program (ESP)
Hill hold-functie
Start/stop systeem
Startblokkering
Tractie Controle Systeem (TCS)
Overig
4x elektrische ramen/spiegels
airbag
airco
APK
bekerhouders
blue@me
boordcomputer
bumpers en spiegels in car.kleur
centrale deurvergrendeling
climate control
cruise control
dakrail
handgeschakeld
hoofdsteunen achter
licht metalen velgen
midden armsteun
multifunctioneel stuur
navigatiesysteem
ruitenwisser achter
signaal vergeten verlichting
stereo met cd speler
stuurbekrachtiging
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.