Renault Grand Espace 2.0t Celsium |
€ 9.000,-
Bouwjaar | 29-06-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 184.412 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 90-LTR-8 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-06-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 184.412 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 90-LTR-8 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van den Brink |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Rosendaalsestraat 437- 439 |
Postcode | 6824 CK |
Plaats | Arnhem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)26 - 4424866 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovandenbrink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: feb 2010 - mrt 2011
Technische informatie
Koppel: 270 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 486 x 189 x 182 cm
Wielbasis: 287 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.715 kg
Laadvermogen: 815 kg
GVW: 2.530 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Milieu
CO2-uitstoot: 224 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,5 l/100km (1 op 10,5)
Brandstofverbruik in de stad: 12,6 l/100km (1 op 7,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Van den Brink staat al jaren bekend als regionale specialist in Renault. Al in 1963 onderscheidde het autobedrijf zich door zich te specialiseren op het merk Renault. Autobedrijf Van den Brink levert op verzoek uiteraard ook alle overige merken. Het bedrijf heeft een naam hoog te houden; vanuit de verre omstreek komen klanten om te kunnen profiteren van de gedegen service en hartelijke behandeling. Gemoedelijk doch zakelijk. Men weet snel waar men aan toe is en dat is de kracht van het team. Van den Brink richt zich zowel op de zakelijke als de particuliere markt. Voor particulieren staan we bekend als een betrouwbaar servicecenter. We hebben altijd een ruime voorraad van jong gebruikte occasions, een belangrijk onderdeel van ons bedrijf.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Grand Espace | De eerste de beste
Renault introduceerde in 1984 de eerste Espace. Daarmee ontketende het merk een revolutie in Europa, want dit was de eerste familieauto met de ruimte van een bestelbus en de luxe van een personenauto. De Espace was vanaf het eerste moment een succes en Renault heeft die voorsprong nooit meer uit handen gegeven. De laatste generatie van de Espace onderging recentelijk een facelift, tijd om op stap te gaan met de moeder aller familieauto's.
De Renault Grand Espace is met z'n kinderzitjes, klaptafeltjes en tv-schermen een rijdend Walhalla voor ouders en kinderen. Echter, soms onpraktisch groot en kostbaar.
Plus
- plezierig rijgedrag
- ergonomisch wonder van vernuft
- op-en-top familieauto
Min
- geen slim wegvouw- of verstopsysteem voor achterstoelen
- geen schuifdeuren
- onoverzichtelijk door kleine buitenspiegels en geblokkeerd achterruit
Conclusie
De Renault Grand Espace is met z'n kinderzitjes, klaptafeltjes en tv-schermen een rijdend Walhalla voor ouders en kinderen. Deze auto is niet gemaakt door technici die in een boekje hebben gelezen over kinderen, maar door ontwerpers die zelf kinderen hebben. Toch is ook de gefacelifte Espace niet perfect, want de laatste generatie MPV's van andere merken gaat nog slimmer met ruimte om. Bovendien is de Grand Espace zo enorm dat de auto in sommige gevallen juist onpraktisch groot is.
Na de recente facelift is de Espace vooral onderhuids verbeterd. Dat komt tot uiting in betere prestaties, een lager verbruik en nog meer veiligheid. De eigenwijze vormgeving, de doordachte ergonomie en de prima rijeigenschappen zorgen ervoor dat Renault haar leidende positie ook met de nieuwe Espace voorlopig niet uit handen zal geven.