Renault Laguna 1.6-16V Nette Auto....Inruil Mogelijk

€ 1.375,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-01-2002
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 156.909 km
Deuren 5
Kenteken 79-HZ-JL Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 79 kW (108 pk)

Renault Laguna 1.6-16V Nette Auto....Inruil Mogelijk


€ 1.375,-

Algemeen

Bouwjaar 19-01-2002
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 156.909 km
Deuren 5
Kenteken 79-HZ-JL Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 79 kW (108 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam RS Occasions
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres magnoliastraat 28-
Postcode 7161 BW
Plaats Neede
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 10600965 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rs-occasions.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • metallic lak
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 195 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 458 x 177 x 143 cm
Wielbasis: 274 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.245 kg
Laadvermogen: 590 kg
GVW: 1.835 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 173 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Ook Zondag's evt. op afspraak geopend van 10:00 tot 12:00 uur

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Laguna | Orde op zaken stellen

De Renault Laguna is als een verhaal dat met ieder deel beter wordt. Eerst wist de auto zich voornamelijk te onderscheiden met Franse flair en een nette prijs. Het beoogde succes bleef echter uit door een gebrek aan betrouwbaarheid. Daar kwam in 2007 verandering in toen met de derde generatie Laguna de kwaliteit sterk werd verbeterd. Helaas viel dit keer het uiterlijk niet in de smaak bij de koper. Daarom is het nu tijd voor de "Renault Laguna Phase 2". Is de "Laguna 2011" eindelijk een verhaal met een goed einde?

Autotest | Renault Laguna Orde op zaken stellen

De Renault Laguna III geeft een facelift ondergaan voor 2010. Renault belooft dat de betrouwbaarheid nu in orde is en zorgt voor extra dynamiek met vierwielbesturing. Ergonomie blijft matig.

Plus

  • Vlotte, stille, zuinige 2.0 dCi 150 pk dieselmotor
  • nette prijs
  • dynamisch weggedrag

Min

  • Diverse ergonomische missers
  • Onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren

Conclusie

Het was tijd om orde op zaken te stellen. De Renault Laguna is al vele jaren op de markt, maar iedere generatie kende wel een paar zwakke punten waardoor de klanten het model niet trouw bleven. Voor modeljaar 2011 heeft Renault afgerekend met veel fouten uit het verleden. Alleen enkele ergonomische onvolkomenheden zijn nog steeds niet opgelost.

De Renault Laguna III Phase 2 biedt de betrouwbaarheid die mag worden verwacht van een auto als deze. De rijeigenschappen waren al prima, daar kan nu nog een schepje bovenop worden gedaan doordat vierwielbesturing op meer uitvoeringen leverbaar is. De motoren werden zuiniger, waarbij de soepele en stille 2.0 dCi (150 pk) de voorkeur verdient. De grootste vooruitgang is het nieuwe front, waardoor de Laguna er nu zelfverzekerder uitziet dan ooit tevoren. Terecht, want het verhaal is eindelijk rond.

Deel deze advertentie