Renault Master 2019 2-paards paardenvrachtwagen B-rijbewijs

n.o.t.k.

Bouwjaar 01-11-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 119.000 km
Deuren -
Kenteken -
Kleur Beige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud -
Vermogen -

Renault Master 2019 2-paards paardenvrachtwagen B-rijbewijs


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 01-11-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 119.000 km
Deuren -
Kenteken -
Kleur Beige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud -
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Hulshof Trading
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Garderbroekerweg 223
Postcode 3774 JE
Plaats Kootwijkerbroek
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53184150 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.hulshof-trading.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Paardenvervoer
Kleur: Creme
Cabine: enkel

Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld

Gewichten
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: brown
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2

Prachtige premium 2-horses Hulshof Horsetruck op basis van Renault Master geschikt voor B-rijbewijs. Prachtige kleurstelling waarbij alle accenten zijn afgewerkt met hoog glans zwart, met een basis van 'cream white' en bruin lederen interieur. Zeer solide gebouwde RVS pro-safety/hengsten uitvoering met verschuifbaar tussenschot en schuifbare tussendeur. Door te kiezen voor schuifbare tussendeuren kan men eenvoudiger bij de zadels en hoofdstellen komen. Het blijft ook nog steeds mogelijk om het hoge RVS tussenschot eenvoudig te verschuiven naar de zijwand. Hierdoor ontstaat er een grote box wat ideaal is voor het vervoeren van merries met veulen. Luxe uitvoering met geveerde en verwarmde bestuurderstoel, dubbel camera systeem met LCD scherm, airco, trekhaak, gespleten licht gewicht zijlader, vol lederen bekleding, LED dag/nacht verlichting binnen, ventilatie in paardengedeelte, panoramisch dakluik, stootkussens, etc. etc.

Opties paarden gedeelte:
Verschuifbaar dicht hengsten schot
Gespleten zijlader (Gaat zeer licht, en afsluitbaar)
Groot kantelbaar dakluik
Dichte schuifbare tussendeuren
Stootkussens
Rondom hoge rubberen stootmatten
Rubberen gietvloer
2x zadelsteunen
2x hoofdstelsteun
RVS afwerking
Ventilatie
Getint glas
LED dag/nacht verlichting
Schakelbare extra LED verlichting binnen+buitenzijde
Dubbel camera systeem met LCD scherm
Tralies voor ramen
Verstelbare aanhaak punten
Lage instap
Spoiler pakket 'Sportline'
Mogelijkheid om een grote box te maken
Extra opberg vak boven de cabine.

Opties cabine/chassis:
Airco
3-persoons cabine met lederen bekleding
Lederen stuurwiel
Stuurbekrachtiging
Audio bediening aan het stuurwiel
Elektrische ramen
Armsteun
6 versnellingen handgeschakeld
Radio/CD
Trekhaak (2500KG trekvermogen)

Leasing/financiering mogelijk

Voor complete foto reportage, kijk bij ons op de website www.hulshofhorsetrucks.nl !

Diverse jong gebruikte 2-paards paardenauto's en paardenvrachtwagens uit eigen productie op voorraad, kijk ook eens op onze website of volg ons op Facebook @HulshofHorsetrucks
Aanpassingen aan bestaande voorraad is altijd mogelijk, vraag ons naar de mogelijkheden.

Voor verdere informatie of het maken van een afspraak gelieve telefonisch contact op te nemen met 0653184150

Alle inruil bespreekbaar.

Bezichtiging uitsluitend op afspraak mogelijk!

Onder voorbehoud van druk en zet fouten

Trefwoorden: paard, paarden, horse, horses, horsebox, horseboxes, horsetruck, paardenauto, paardencamion, paardencamionet, paardencamionette, paar

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie