Renault Master 2.3 dCi L3H2 | Euro 6 | 131 PK | Cruise | A/C | Standkachel | 3-Persoons

€ 18.450,- excl. BTW

Bouwjaar 15-12-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 95.862 km
Deuren 5
Kenteken V-418-KL
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Renault Master 2.3 dCi L3H2 | Euro 6 | 131 PK | Cruise | A/C | Standkachel | 3-Persoons


€ 18.450,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 15-12-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 95.862 km
Deuren 5
Kenteken V-418-KL
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Andriessen Bedrijfswagens B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres IJsselweg 49
Postcode 7061 XV
Plaats Terborg
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)315 - 726306 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.andriessenbedrijfswagens.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Modelreeks: mrt 2016 - jul 2019
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L3H2
Afmetingen (LxBxH): 620 x 207 x 255 cm
Wielbasis: 433 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.990 kg
Laadvermogen: 1.510 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 207 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,2 l/100km (1 op 13,9)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal

Deze extra verlengde en verhoogde Renault Master is afkomstig van de eerste eigenaar en beschikt over 131 PK. Ook heeft deze Master een standkachel, dit biedt voordelen zoals het voorverwarmen van de motor, het verwarmen van het interieur en het verbeteren van de brandstofefficiëntie in koude weersomstandigheden. Bij deze auto hebben wij natuurlijk een logische Nationale Autopas. Mocht u graag wat extra foto's of een filmpje van deze auto ontvangen dan sturen wij u die graag per app of per mail. Er zit op het rechter voorscherm een kleine beschadiging.
Wij hebben voor u nog even de meest praktische en luxe opties op een rijtje gezet:

?Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
?Airconditioning
?Cruise Control
?Navigatiesysteem
?Achteruitrijcamera
?Brover bedrijfswageninrichting
?Omvormer

Bent u enthousiast geworden van deze auto? Bekijk onze website voor een uitgebreidere fotorapportage!
Overigens kunt u voor meer informatie ons altijd bellen of een mail sturen. U bent natuurlijk ook van harte welkom om langs te komen, wij hebben de koffie klaar staan!

1e Eigenaar
NAP: Logisch
Bandenprofiel: Voor 4,7 mm en Achter 5,1 mm
Laadvermogen: 1510 kg
Trekgewicht: 2500 kg
Aantal sleutels: 2
Emissienorm: Euro 6
Catalogusprijs: € 51.373,-

= Bedrijfsinformatie =

Voor onze aflevervoorwaarden en garantiemogelijkheden verwijzen wij u graag door naar de volgende pagina: https://www.andriessenbedrijfswagens.nl/garantie/

Bezichtigingen en proefritten graag op afspraak.

Geadverteerde prijzen zijn excl. 21% BTW

Hoewel aan de informatie van deze advertentie de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan desondanks voorkomen dat de weergegeven of verstrekte informatie onjuist en/of niet volledig is. De getoonde modellen, uitvoeringen en/of specificaties kunnen afwijken van de standaarduitvoeringen en/of opgegeven uitvoeringen, opties en accessoires. Alle informatie is onder voorbehoud van typ- prijs- of programmeer fouten. Hierdoor kan Andriessen Bedrijfswagens B.V niet aansprakelijk worden gesteld voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de verstrekte informatie

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie