Renault Master 2.3 DCI L2H2 AIRCO/ CAMERA /MARGE/ DEALER ONDERHOUDEN

€ 99,-

Bouwjaar 27-11-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 192.066 km
Deuren 4
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Renault Master 2.3 DCI L2H2 AIRCO/ CAMERA /MARGE/ DEALER ONDERHOUDEN


€ 99,-

Algemeen

Bouwjaar 27-11-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 192.066 km
Deuren 4
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autohandel-AT
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Cornelis Drebbelstraat 9A
Postcode 6603 BH
Plaats Wijchen
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 14730113 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Cabine: enkel

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.089 kg
Afmetingen (LxBxH): 5548 x 2070 x 2499 cm
Wielbasis: 368 cm

Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 183 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 168 per kwartaal

Hierbij aangeboden:

Renault Master 2.3 DCI L2H2 AIRCO/ CAMERA /MARGE/ DEALER ONDERHOUDEN!

-AIRCO
-Achteruitrijcamera
-CRUISE
-DEALER ONDERHOUDEN!


--NIEUWE APK BIJ AFLEVERING!!


--MARGE VOERTUIG KOMT GEEN BTW BIJ !!--

Auto rijdt, auto schakelt en stuurt super!

Bedrijfsinformatie
-Inruil altijd mogelijk!
- Wij zijn 7 dagen in de week op afspraak geopend van 10.00 t/m 20.00 uur

--Wij maken exportdocumenten/ We make exportdocuments/Wir erstellen exportdokumente!!--

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie