Renault Master 2.3 dCi 150 L2H2 Energy 150PK CAMERA, TREKHAAK, NAVI, AIRCO, PARKEERSENSOREN

€ 25.850,- excl. BTW

Bouwjaar 23-03-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 31.910 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Renault Master 2.3 dCi 150 L2H2 Energy 150PK CAMERA, TREKHAAK, NAVI, AIRCO, PARKEERSENSOREN


€ 25.850,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 23-03-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 31.910 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf van den Berg B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Lenderinkweg 1
Postcode 6733 AX
Plaats Wekerom
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)318 - 461297 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 12173626 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfvandenberg.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Modelreeks: jun 2019 - dec 2020
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 385 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Afmetingen (LxBxH): 555 x 207 x 250 cm
Wielbasis: 368 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.949 kg
Laadvermogen: 1.351 kg
GVW: 3.300 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Donker grijs, Skai
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
CO2-uitstoot: 245 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 152 per kwartaal

LET OP: NIEUW SET LM WIELEN TEGEN MEERPRIJS LEVERBAAR.

= Bedrijfsinformatie =

Autobedrijf van den Berg in Wekerom en Barneveld, een modern universeel BOVAG autobedrijf waar het leveren van kwaliteit eerste prioriteit is. Bij ons vindt u alle merken van jong gebruikte dealer occasions.
Zoekt u een mooie occasion? Bekijk ons aanbod met mooie occasions of kom bij ons langs.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie