Renault Master 160pk BE Combi Clixtar 7T | Schuifzeil |Laadklep| 2700KG laden

€ 63.450,- excl. BTW

Bouwjaar 21-04-2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 52.846 km
Deuren 2
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Renault Master 160pk BE Combi Clixtar 7T | Schuifzeil |Laadklep| 2700KG laden


€ 63.450,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 21-04-2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 52.846 km
Deuren 2
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Blaauw Bedrijfswagens
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zuiderzeestraatweg 247
Postcode 8096 BK
Plaats Oldebroek
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)525 - 631184 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.blaauwbedrijfswagens.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: BE-trekker
Cabine: enkel

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Ledig gewicht: 2.280 kg
Wielbasis: 433 cm

Functioneel
Laadklep: Dhollandia 1000KG, achtersluitklep

Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
Emissieklasse: Euro 6

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 184 per kwartaal

in nieuwstaat Renault Master BE Combi Clixtar, bouwjaar 2022 met 53.000 km , multifunctioneel met schuifzeil + laadklep (1000 kg)
Inwendige afmetingen 5.27m lang, 2.30 m breed, 2.32m hoog.

Maximum massa samenstel: 7000 kg
Oplegger geremd: 4522 kg

kenteken oplegger OT-39-FT
Laadvermogen 2700kg.

= Bedrijfsinformatie =

Financieringen mogelijk! bel voor meer informatie met Blaauw Bedrijfswagens 0525 631184, Voor meer foto's kijk op www.blaauwbedrijfswagens.nl Deze advertentie is met de grootst mogelijke zorgvuldigheid samengesteld. Desondanks kan deze advertentie informatie bevatten die incorrect en/of incompleet is. Aan de inhoud ervan kunnen geen rechten worden ontleend .

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie