Renault Master T35 2.3 dCi L2H2 Comfort 135 PK | Navigatie | Camera | Trekhaak | Airco | DAB | NAP

€ 22.440,- excl. BTW

Bouwjaar 09-12-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 47.408 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 99 kW (135 pk)

Renault Master T35 2.3 dCi L2H2 Comfort 135 PK | Navigatie | Camera | Trekhaak | Airco | DAB | NAP


€ 22.440,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 09-12-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 47.408 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 99 kW (135 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Henri van Haarlem
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ambachtsweg 48
Postcode 6673 DK
Plaats Andelst
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)488 - 454000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.henrivanhaarlem.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Wielbasis: 368 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.949 kg
Laadvermogen: 1.444 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 152 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard Afleverpakket (zonder meerprijs): Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Complete technische controle, Nieuwe APK keuring bij aflevering, Te naam stellen/vrijwaren
- Afleverpakket van het huis (€ 695): 6 maanden garantie van het huis!
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Complete technische controle, Nieuwe APK keuring, Te naam stellen/vrijwaren, Volledige poetsbeurt
- BOVAG Afleverpakket (€ 995): Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Complete technische controle, Nieuwe APK keuring, Te naam stellen/vrijwaren, Volledige poetsbeurt

Een in nette staat verkerende en origineel Nederlands geleverde Renault Master Comfort L2H2 welke is voorzien van een 135 PK sterke 2.3 liter dCi dieselmotor. Het betreft een rijkelijk uitgerust exemplaar welke wij u leveren inclusief ons 'Standaard' afleverpakket zonder bijkomende kosten, zo kunt u zorgeloos op weg!

Dit rijkelijk uitgeruste exemplaar is onder andere uitgerust met opties als:

- Full-map navigatiesysteem
- Achteruitrijcamera
- Cruise control
- Parkeersensoren voor + achter
- Trekhaak
- Airconditioning
- DAB+ radio
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Automatische dimlichten
- Regensensor
- Multifunctioneel stuurwiel
- Comfortstoel met armsteun
- Betonplex laadvloer
- Wandbetimmering
- Boordcomputer
- Etc.

Wij leveren u deze auto in combinatie met ons standaard afleverpakket zonder bijkomende kosten (gratis), hierbij wordt onder andere een BOVAG afleverbeurt, BOVAG 40 puntencheck & een nieuwe APK keuring uitgevoerd. Voor een uitgebreide fotoreportage in hoge resolutie verwijzen wij u graag door naar onze website.

Bent u geļnteresseerd geraakt in deze auto of heeft u nog vragen na het lezen van deze advertentie? Neem dan contact met ons op en wij geven graag antwoord op al uw vragen, wij zijn bereikbaar via WhatsApp, per telefoon of aan de hand van een e-mail.

= Bedrijfsinformatie =

Vanaf heden zijn wij ook bereikbaar via WhatsApp op +31619410338

Wij zorgen graag voor uw auto!
Wat wij erg belangrijk vinden is dat u ons waardeert om de fantastische service, kwaliteit, de kl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie