Bouwjaar | 30-06-2023 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 4 |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.300 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
€ 31.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2023 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 4 |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.300 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DUTCH Vans |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Mercuriusweg 41 |
Postcode | 3771 NC |
Plaats | Barneveld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)342 - 765557 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dutchvans.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Nieuw: Ja
Cabine: enkel
Referentienummer: 6839
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 505 x 207 x 230 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.023 kg
Laadvermogen: 1.477 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg
Functioneel
Afmetingen laadruimte: 258 x 176 x 170 cm
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 30-06-2025
Pure lijnen en een verzorgd interieur, het is de typische charme van een Franse auto. Het gaat hier om een nieuwe auto, hij is nu direct leverbaar. Met zijn dieselmotor en handgeschakelde zesversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Tot de uitrusting van deze Renault behoren ook warmtewerend glas, twee achterdeuren, elektrisch bedienbare ramen en elektrisch verstelbare buitenspiegels.
Het audiosysteem laat zich gemakkelijk bedienen met de audiobediening op het stuurwiel. Er is geen bestemming die het aanwezige navigatiesysteem niet kent. Dat rijdt lekker! Het maakt niet uit hoe warm het buiten is, want met de airconditioning bepaal jij zelf de binnentemperatuur. Er is ook cruise control aan boord, om met een constant tempo ontspannen en zuinig te rijden.
Tijdens de rit wordt je als bestuurder ondersteund door verschillende systemen die de weg en jouw omgeving in de gaten houden. Brake assist herkent een noodsituatie en voert de remdruk op om de remweg te verkorten.
Hebben we jouw interesse gewekt? Deze Master staat nu voor je klaar, je bent van harte welkom om hem te komen bekijken. Dan vertellen we je ook meteen over de financieringsvormen die we je kunnen aanbieden. Bel je ons vandaag nog?
= Bedrijfsinformatie =
LEASE / INRUIL / FINANCIEREN IS MOGELIJK.
Prijzen zijn (tenzij anders vermeld) exclusief BTW 21%.
U vindt ons midden in Nederland (Barneveld), centraal gelegen aan de A1 en daarmee uitstekend te bereiken. Wij helpen u graag bij het vinden van een passende oplossing die aansluit op uw specifieke wensen en budget. Binnen ons assortiment vindt u vooraanstaande merken zoals onder andere; Fiat, Ford, Iveco, Mercedes-Benz, Opel, Peugeot, Renault en Volkswagen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!