Renault Master T35 2.3 dCi 180 L2H2 Energy 3-Pers KOEL-WAGEN | DUBBELE-SCHUIFDEUR | CAMERA | AIRCO | BLIND-SPOT | CRUISE | PDC | TREKHAAK

€ 12.945,- excl. BTW

Bouwjaar 29-02-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 456.358 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 131 kW (178 pk)

Renault Master T35 2.3 dCi 180 L2H2 Energy 3-Pers KOEL-WAGEN | DUBBELE-SCHUIFDEUR | CAMERA | AIRCO | BLIND-SPOT | CRUISE | PDC | TREKHAAK


€ 12.945,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 29-02-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 456.358 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 131 kW (178 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Haverkamp Auto's
Contactpersoon Afdeling Verkoop
Adres Woudweg 7
Postcode 7395 SH
Plaats Teuge
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)55 - 3231210 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.haverkamp.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Koel-vriestransport
Modelreeks: jun 2019 - dec 2020
Cabine: enkel
Referentienummer: 13290213941180

Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Afmetingen (LxBxH): 555 x 207 x 250 cm
Wielbasis: 368 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.949 kg
Laadvermogen: 1.551 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 259 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7 l/100km (1 op 14,3)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 2

Staat
Algemene staat: goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal

Konvekta FR 4.1 Koeling

Niet voor niets hebben Franse auto's fans voor het leven. Het fantastische weggevoel wordt gecombineerd met hoogstaande techniek en uitstekende constructie. De aandrijving komt voor rekening van een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Onverhoeds de deur opengooien is een risico voor passerend verkeer. De schuifdeur aan de zijkant is dus gemakkelijker én veiliger. Tot de uitrusting van deze Renault behoren ook LED-dagrijverlichting, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor, metallic lak, snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging en start-stopsysteem.

Ook achter de auto geen verrassingen bij het inparkeren. Daarvoor zorgt de achteruitrijcamera. Het eersteklas audio-installatiesysteem is voorzien van DAB-radio. Hoge kwaliteit en veel zenderkeus. In deze Renault kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl de auto de omgeving voor u in de gaten houdt. Een automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat de verlichting aangaat als het donkerder wordt - in tunnels bijvoorbeeld - en de regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is. U hoeft er niets aan te doen. Natuurlijk is er ook cruise control aan boord, waarmee u meer ontspannen en zuiniger rijdt. Met de aanwezige airconditioning bepaalt u zelf het binnenklimaat. Extra opties op deze auto zijn: centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.

Deze auto is voorzien van innovatieve systemen die u onderweg begeleiden en beschermen. Verder is deze auto uitgerust met dodehoekdetectie en hill hold functie.

Wilt u deze auto bekijken en er eventueel mee rijden? Mail ons dan of bel ons, zodat we de auto voor u klaar kunnen zetten.

= Bedrijfsinformatie =

WILT U FINANCIEREN ? Voor al uw financierings vragen neem contact op met Theo van Autofinance.nl- tel. 0639469909 -mail: theo@autofinance.nl Een betrouwbare partij waar wij graag onze aanvragen doorsturen.

Al meer dan 125 jaar kunnen klanten

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie