Renault Master T35 2.3 dCi L3H2 Vriestransport -18 Dag-/Nachtkoeling

€ 57.800,-

Bouwjaar 01-11-2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 99 kW (135 pk)

Renault Master T35 2.3 dCi L3H2 Vriestransport -18 Dag-/Nachtkoeling


€ 57.800,-

Algemeen

Bouwjaar 01-11-2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 99 kW (135 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vissinga Automotive B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Dr. C. Lelyweg 5
Postcode 6827 BH
Plaats Arnhem
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)26 - 3649300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vissingabedrijfswagens.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • mistlampen (voor)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Koel-vriestransport
Nieuw: Ja
Modelreeks: mrt 2016 - 2023
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 100 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L3H2
Afmetingen (LxBxH): 620 x 207 x 250 cm
Wielbasis: 433 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.047 kg
Laadvermogen: 1.453 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Functioneel
Afmetingen laadruimte: 340 x 157 x 172 cm
Merk opbouw: Konvekta Dolphin
Koelmotor: elektrisch

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik in de stad: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,2 l/100km (1 op 13,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leaseprijs: € 747 p/m (financial lease, 72 maanden); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

Op bestelling leverbaar voor 2023!

Bekijk online in onze fotostudio, koop en/of lease en GRATIS thuisbezorgd!

Leverbaar een Renault Master T35 2.3 dCi L3H2 135 pk Twin-Turbo vriestransport -18 graden en dag en nacht koeling 220 V. Uitgevoerd met de beste koel-vriesinstallatie in de branche namelijk de Konvekta. Voorzien van een Dolphin uitvoering op het dak.

Voordelen van deze Master:

- 2.3 dCi Twin-Turbo 135 pk
- MediaNav Evolution met 7" touchscreen
- Airconditioning
- Konvekta dagvriesinstallatie
- Dag en nacht koeling 220 V
- Dolphin uitvoering
- Geheel 100/120 mm isolatie
- Parkeersensoren voor en achter
- Achteruitrijcamera
- Achterdeuren 270 graden te openen
- Automatische licht -en regensensor
- Cruise control met mogelijkheid tot begrenzen
- Draadloze oplader voor smartphone
- Chromen grille
- Koplampen met LED light design
- Laadruimte verlichting LED
- Complete laadruimte betimmering
- Mistlampen voor
- Boordcomputer
- Bluetooth carkit
- Dubbele bijrijdersbank met opbergruimte
- Inhoud brandstoftank 105 liter
- Volwaardig reservewiel
- Luxe wieldoppen
- Spatlappen
- Ondersteuning Android Auto
- Ondersteuning Apple CarPlay
- Euro 6 d-temp
- Laadvermogen: 1100 kg
- Tussen de wielkasten 126 cm
- Hoogte onder de koelunit 155 cm
- Mineral White
- 2 jaar fabrieksgarantie

Van € 67.860 excl. btw voor € 57.800,- excl. btw.

Financial Lease: € 747,- p/m looptijd van 72 maanden, aanbetaling € 7500,- en slottermijn van € 12.500-.

Meeropties:

- RVS Side-bars € 530,- excl. btw
- RVS imperiaal + trap € 1385,- excl. btw
- Vissinga 17 inch velgen Black € 1671,- excl. btw
- Zonneklep € 450,- excl. btw
- Pushbar € 699,- excl. btw

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie