Bouwjaar | 01-04-2022 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 181.325 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
€ 27.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-04-2022 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 181.325 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DUTCH Vans |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Mercuriusweg 41 |
Postcode | 3771 NC |
Plaats | Barneveld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)342 - 765557 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dutchvans.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bakwagen
Modelreeks: jun 2019 - 2024
Cabine: enkel
Referentienummer: 7863
Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Maten
Lengte/hoogte: L5H1
Afmetingen (LxBxH): 705 x 265 x 330 cm
Wielbasis: 433 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.914 kg
Laadvermogen: 586 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg
Functioneel
Afmetingen laadruimte: 444 x 214 x 217 cm
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 14 l/100km (1 op 7,1)
CO2-uitstoot: 1 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Comfort, souplesse, charme en hoge kwaliteit? Tja, je moet ervan houden natuurlijk... Maar dan kom je vanzelf uit bij een Frans merk. Hij heeft een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Tot de voorzieningen van deze auto behoren warmtewerend glas, dakspoiler, elektrisch verstelbare buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen.
Selecteer jouw reisbestemming en het navigatiesysteem brengt je snel waar je moet zijn. Altijd twee handen aan het stuur, wel zo veilig en gemakkelijk. Ook daaraan is gedacht, met de audiobediening op het stuur. De cruise control heeft een feilloos geheugen. Als je even vaart hebt geminderd, ben je na één klik weer op de oude snelheid. Met één druk op de knop blaast de airconditioning een koele bries door het interieur.
De automatische veiligheidssystemen in deze Renault fungeren als een extra paar ogen. En dat niet alleen, ze kunnen ook actief ingrijpen, om zo jou en jouw passagiers te beschermen. De Brake Assist geeft een veilig gevoel: bij maximaal remmen ondersteunt dit hulpremsysteem de bestuurder.
Als je nieuwsgierig bent naar deze auto, neem dan snel contact met ons op.
= Bedrijfsinformatie =
LEASE / INRUIL / FINANCIEREN IS MOGELIJK.
Prijzen zijn (tenzij anders vermeld) exclusief BTW 21%.
U vindt ons midden in Nederland (Barneveld), centraal gelegen aan de A1 en daarmee uitstekend te bereiken. Wij helpen u graag bij het vinden van een passende oplossing die aansluit op uw specifieke wensen en budget. Binnen ons assortiment vindt u vooraanstaande merken zoals onder andere; Fiat, Ford, Iveco, Mercedes-Benz, Opel, Peugeot, Renault en Volkswagen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!