Renault Master Bestel 2.3 dCi 135 L2H2 MET AIRCO - TREKHAAK

€ 16.745,-

Bouwjaar 27-11-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 130.688 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Renault Master Bestel 2.3 dCi 135 L2H2 MET AIRCO - TREKHAAK


€ 16.745,-

Algemeen

Bouwjaar 27-11-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 130.688 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autoservice Fikse
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Lorentzstraat 2
Postcode 8091 ZA
Plaats Wezep
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)525 - 633615 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoservicefikse.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

MASTER BESTEL 2.3 DCi 135PK | AIRCO | TREKHAAK | NIEUWE MODEL | PDC ACHTER | NEDERLANDSE BUS | 1e EIGENAAR |

Renault Master bestel 2.3 dCi 135 L2H2 MET AIRCO - TREKHAAK


- Kenteken: VDK-85-R
- Merk: Renault
- Model: Master bestel
- APK tot: 27-11-2024
- Tellerstand: 130688 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2019
- Transmissie: Handgeschakeld
- Motorinhoud: 2298 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: M9T F7
- Vermogen: 100 kW / 136pk
- Ledig gewicht: 1949 kg
- Max. trekgewicht: 2500 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- Verbruik: 6.8 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Lengte: 555 cm
- Breedte: 207 cm
- Laadruimte hoogte: 189 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Bijzondere opties & accessoires

- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- 6 versnellingsbak
- Airco
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Elektrische ramen voor
- LED dagrijverlichting
- Parkeersensor achter
- Regensensor
- Trekhaak
- Tussenschot volledig
- Zijschuifdeur rechts

Comfort

- Boordcomputer
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- LED dagrijverlichting
- Parkeersensor achter
- Trekhaak
- Zijschuifdeur rechts

Infotainment

- Radio

Interieur

- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco
- Elektrische ramen voor
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Tussenschot volledig

Overige

- 6 versnellingsbak
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Zijwind assistent

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie


RENAULT MASTER BESTEL 2.3 DCi  L2-H2 135PK MET TREKHAAK ** NIEUWE MODEL **

AIRCO  | TREKHAAK | PARKEERSENSOREN ACHTER | LED VOOR | REGEN & LICHT SENSOR | ELEK. RAMEN & SPIEGELS | BLUETOOTH - USB - MP3 | ETC 

VOLLEDIG ONDERHOUD | NEDERLANDSE BUS | 1e EIGENAAR |

PRIJS 16.745 EURO EX BTW INCLUSIEF 3 MAANDEN GARANTIE, BOVAG 40 PUNTEN CHECK EN NIEUWE APK

AFLEVERINGSKOSTEN 295 EURO


Pure lijnen en een verzorgd interieur, het is de typische charme van een Franse auto. In deze auto vindt u een dieselmotor en een handgeschakelde versnellingsbak. Openwaaiende portieren kunnen gevaar opleveren. Daarom is de schuifdeur voor passagiers extra handig en veilig. Verder is de Renault uitgerust met: LED-dagrijverlichting, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.

De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende aanhanger trekker. Een plekje vinden in de binnenstad is één, inparkeren is

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie