Renault Master Bestel L2H2 Trekhaak B-rijbewijs T35 2.3 dCi 135 L2H2 Comfort ZONDER STICKERS

€ 24.250,-

Bouwjaar 22-04-2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 30.000 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Renault Master Bestel L2H2 Trekhaak B-rijbewijs T35 2.3 dCi 135 L2H2 Comfort ZONDER STICKERS


€ 24.250,-

Algemeen

Bouwjaar 22-04-2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 30.000 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Smalbraak B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kweekweg 4
Postcode 8161 PG
Plaats Epe
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)578 - 613167 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.smalbraakepe.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Fraaie Renault Master T35 met zalige 2.3 DCi turbodiesel motor, laadruimtebetimmering, airco, cruisecontrol, navigatie, trekhaak

Renault Master Bestel T35 2.3dCi 135L2H2 ZONDER BESTICKERING


- Kenteken: VPN-09-X
- Merk: Renault
- Model: Master Bestel L2H2 Trekhaak B-rijbewijs
- APK tot: 22-04-2025
- Tellerstand: 30000 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2022
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: wit
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: antraciet
- Motorinhoud: 2298 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: M9T G7
- Vermogen: 100 kW / 136pk
- Ledig gewicht: 1956 kg
- Max. trekgewicht: 2500 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Lengte: 555 cm
- Breedte: 207 cm
- Laadruimte lengte: 308 cm
- Laadruimte breedte: 247 cm
- Laadruimte hoogte: 190 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Comfort

- Boordcomputer
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- LED dagrijverlichting
- Parkeersensor achter
- Zijschuifdeur rechts

Infotainment

- DAB
- Radio
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Tussenschot volledig

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Zijwind assistent

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie


Deze fraaie Renault Master T35 met zalige 2.3 DCi turbodiesel motor, voorzien van o.a. laadruimtebetimmering, airco, cruisecontrol, navigatie, trekhaak,
achteruitrijcamera, grote laadruimte en 3 zitplaatsen voor, bieden wij te koop aan, deze gebruiken wij zelf nog en komt per april beschikbaar. BPM-vrijgesteld, dus doe uw voordeel hiermee! Bijzonder interessant om nog jaren te gebruiken! Bouwjaar 2022, km-stand op dit moment ca. 25000 km. Wordt geleverd met niet méér dan ca. 30000-35000 km.Wilt u komen kijken? Maak dan s.v.p. eerst een afspraak, dan komt u niet voor niets! Bel 0578-613167 of mail naar info@smalbraakepe.nl
 



Autobedrijf Smalbraak B.V.
Kweekweg 4
8161 PG Epe
0578613167
info@smalbraakepe.nl

www.smalbraakepe.nl

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie