Renault Master T35 2.3 dCi DC Energy BE Trekker 163 PK | Dubbel cabine | Navigatie | | EURO 6 | NAP

€ 12.940,- excl. BTW

Bouwjaar 01-07-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 312.677 km
Deuren 4
Kenteken -
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Renault Master T35 2.3 dCi DC Energy BE Trekker 163 PK | Dubbel cabine | Navigatie | | EURO 6 | NAP


€ 12.940,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-07-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 312.677 km
Deuren 4
Kenteken -
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Henri van Haarlem
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ambachtsweg 48
Postcode 6673 DK
Plaats Andelst
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)488 - 454000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.henrivanhaarlem.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Chassis cabine

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Wielbasis: 368 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.190 kg
Laadvermogen: 1.586 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 5.300 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 7

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Emissieklasse: Euro 5

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 176 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Standaard Afleverpakket
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Complete technische controle, Nieuwe APK keuring bij aflevering, Te naam stellen/vrijwaren

Een in keurig nette staat verkerende Renault Master BE Trekker welke is voorzien van een 163 PK sterke 2.3 liter dCi dieselmotor. Het betreft een keurig onderhouden exemplaar welke zijn laatste onderhoudsbeurt heeft mogen ondervinden bij 312.485 kilometer. Deze door Veldhuizen opgebouwde BE trekker is voorzien van een dubbel cabine welke geschikt is voor maar liefst zeven personen en is tevens voorzien van een tachograaf.

Het betreft een luxe exemplaar welke onder andere voorzien is van opties als:

- Full-map navigatiesysteem
- Cruise control
- Climate control
- Automatische dimlichten
- Regensensor
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Comfortstoel met armsteun
- Metallic lak
- Zwaailamp
- Etc.

Wij leveren u deze auto in combinatie met ons standaard afleverpakket zonder bijkomende kosten (gratis), hierbij wordt onder andere een BOVAG afleverbeurt, BOVAG 40 puntencheck & een nieuwe APK keuring uitgevoerd. Voor een uitgebreide fotoreportage in hoge resolutie verwijzen wij u graag door naar onze website.

Bent u geïnteresseerd geraakt in deze auto of heeft u nog vragen na het lezen van deze advertentie? Neem dan contact met ons op en wij geven graag antwoord op al uw vragen, wij zijn bereikbaar via WhatsApp, per telefoon of aan de hand van een e-mail.

= Bedrijfsinformatie =

Vanaf heden zijn wij ook bereikbaar via WhatsApp op +31619410338

Wij zorgen graag voor uw auto!
Wat wij erg belangrijk vinden is dat u ons waardeert om de fantastische service, kwaliteit, de klantvriendelijke en persoonlijke benadering.

Onze missie?
Weten wie u bent en u aangenaam verrassen! Als Bovag en RDW gecertificeerd autobedrijf weet u dat het met de kwaliteit en de servicegerichtheid goed zit.
Want of u nu komt voor de aanschaf van een occasion of voor bezoek aan onze werkplaats en of u nu particulier of zakelijk rijdt, u mag veel van ons verwachten.
Wij denken altijd met u mee en bieden uitstekende oplossingen tegen een betaalbare prijs.

Wie wij zijn?
Autobedrijf Henri van Haarlem is opgericht in 1986, daarbij zijn wij al 25 jaar gecertificeerd Bovag dealer. Bij ons kunt u terecht voor het totaalpakket. Zo verzorgen wij de verkoop, verhuur, autolease en het schadeherstel

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie