Renault Master T33 2.3 dCi L2H2

€ 8.400,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-05-2011
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 108.799 km
Deuren 5
Kenteken 4-VNZ-61
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Algemeen

Bouwjaar 26-05-2011
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 108.799 km
Deuren 5
Kenteken 4-VNZ-61
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam B-tham T & C B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Schaarweg 2
Postcode 6991 GV
Plaats Rheden
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 26106206 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.B-tham.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Cabine: enkel

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld

Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Afmetingen (LxBxH): 5548 x 2070 x 2499 cm
Wielbasis: 368 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.860 kg
Laadvermogen: 1.440 kg
GVW: 3.300 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik in de stad: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,5 l/100km (1 op 13,3)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 152 per kwartaal

+++
Nette Renault bus Ex-overheid.

Marge regeling van toepassing.

= Bedrijfsinformatie =

+++

! Voor eventuele bezichtiging graag een afspraak maken !

2e Pinksterdag; 20 mei 2024 zijn we gesloten.

Openingstijden: maandag t/m donderdag van 8.30 tot 17.30 en vrijdag van 8.30 tot 16.00 uur.
Lunchpauze van 12:30 t/m 13:00

Zie video's van onze voorraad op : https://www.youtube.com/@b-tham/videos

Wij hebben een grote voorraad Voertuigen en Machines voor het Beheer en Onderhoud van de Openbare Ruimte. Zoals: Bedrijfsauto's zoals: Gesloten bussen, Pickup 's, Kipper 's al dan niet met een Kraan, Veegvuilvoertuigen, Maaimachine 's, Veegmachine 's, Vuilniswagen 's, Kolkenzuigers, Vrachtwagens met Haakarm ( en Kraan ), Werktuigen, etc.
Daarnaast hebben we een groot assortiment winterdienstmaterieel, zoals: Zoutstrooiers (aanhanger, opzet etc.), Sneeuwborstels en -ploegen, etc.

B-tham T&C B.V.
Schaarweg 2
6991GV RHEDEN (bij Arnhem)
+31626106206

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie