Renault Master T33 2.5dCi L2H2 Automaat

€ 8.800,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-06-2005
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 45.955 km
Deuren 5
Kenteken 40-BT-NH
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.463 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Renault Master T33 2.5dCi L2H2 Automaat


€ 8.800,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 30-06-2005
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 45.955 km
Deuren 5
Kenteken 40-BT-NH
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.463 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Arno van Putten auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Gruppendelerweg 13
Postcode 8071 WK
Plaats Nunspeet
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)341 - 250401 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.arnovanputtenautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • metallic lak
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 135 km/u

Maten
Wielbasis: 358 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.855 kg
Laadvermogen: 1.445 kg
GVW: 3.300 kg

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Emissieklasse: Euro 4

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 152 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

VOOR MEER FOTO'S KIJK DAN OP WWW.ARNOVANPUTTENAUTOS.NL


++++++++++++++++++++++++++++++

Welkom bij Arno van Putten auto's.

Ik ga niet voor de "laagste" prijs maar ik streef naar service en kwaliteit!

Kom vrijblijvend kijken en proefrijden met de auto waarin u geïnteresseerd bent , dan kunnen we praten over de eventuele inruil en uw wensen . Mails met extreem lage biedingen reageer ik niet op .

Mijn auto's worden technisch nagekeken bij aflevering, en worden afgeleverd met een onderhoudsbeurt en APK keuring.
Ik reken geen extra aflever kosten.

Auto's van €4500,- of meer hebben automatisch 3 maanden garantie.

Om teleurstellingen te voorkomen raad ik u aan telefonisch contact met mij op te nemen om er zeker van te zijn of de auto van u interesse nog beschikbaar is.
Dan plannen we een afspraak in, en weet u zeker dat ik aanwezig ben op de zaak .

+++++++++++++++++++++++++++++

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie