Renault Master T33 2.3 dCi L2H2 135 pk Twin-Turbo

€ 31.850,-

Bouwjaar 31-01-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 99 kW (135 pk)

Renault Master T33 2.3 dCi L2H2 135 pk Twin-Turbo


€ 31.850,-

Algemeen

Bouwjaar 31-01-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 99 kW (135 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vissinga Automotive B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Dr. C. Lelyweg 5
Postcode 6827 BH
Plaats Arnhem
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)26 - 3649300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vissingabedrijfswagens.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Nieuw: Ja
Modelreeks: mrt 2019 - 2024
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 100 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 140 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Afmetingen (LxBxH): 555 x 207 x 250 cm
Wielbasis: 368 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.956 kg
Laadvermogen: 1.344 kg
GVW: 3.300 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Functioneel
Afmetingen laadruimte: 310 x 176 x 191 cm

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
Energielabel: A

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leaseprijs: € 399 p/m (financial lease, 72 maanden); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 01-02-2026
Garantie: 24 maanden
Garantie: 160.000 km
Garantie: Vanaf de 1ste toelating 2 jaar fabrieksgarantie t/m 160.000 km.

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 12 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf

Gloednieuwe Renault Master uit voorraad leverbaar. Want wachten? Daar houden ondernemers niet van!

Bekijk online in onze fotostudio, koop en/of lease en GRATIS thuisbezorgd!

Leverbaar deze zeer scherp geprijsde door onszelf samengestelde Renault Master T33 2.3 dCi L2H2 135 pk met de schoonste Milieuklasse EG: Euro 6 EA! Uitgevoerd met de sterke en betrouwbare 2.3 dCi motor met Twin-Turbo techniek die 135 pk levert. Voorzien van het nieuwe R-Link multimedia systeem.

Let op: laadruimte betimmering tegen meerprijs vanaf €1398,- excl btw. Gratis montage!

Voordelen van deze zeer complete Master:

- 2.3 dCi Twin-Turbo 135 pk
- Pack R-link Multimedia DAB
- Airconditioning
- Parkeersensoren voor en achter
- Blind Spot warning
- Lane Departure warning
- Achteruitrijcamera
- Achterdeuren 180 graden te openen
- Automatische licht -en regensensor
- Cruise control met mogelijkheid tot begrenzen
- Chromen grille
- Koplampen met LED light design
- Mistlampen voor
- Boordcomputer
- Dubbele bijrijdersbank met opbergruimte
- Luxe wieldoppen
- Ondersteuning Android Auto
- Ondersteuning Apple CarPlay
- Laadvermogen: 1551 kg
- Urban Grey
- Fabrieksgarantie t/m 31-01-2026
- Pechhulp t/m 31-01-2026

Van € 36.240 excl. btw voor € 31.850,- excl. btw.

Meeropties:

- RVS Side-bars € 460,- excl. btw
- Imperiaal alu. zwart + opsteekrol € 1371,- excl. btw
- Vissinga 17 inch velgen Black € 1671,- excl. btw
- Zonneklep € 450,- excl. btw
- Laadruimte betimmering €1398,- excl btw.
- Pushbar €

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie