Renault Master T35 2.3 dCi 135 L2H2 Comfort 20 km e Auto / Rijklaar / 21.5% Korting / Incl. Laadruimte-betimmering / Airco / Parkeersensoren achter / Zijschuifdeur r

€ 29.285,- excl. BTW

Bouwjaar 29-12-2023
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 99 kW (135 pk)

Renault Master T35 2.3 dCi 135 L2H2 Comfort 20 km e Auto / Rijklaar / 21.5% Korting / Incl. Laadruimte-betimmering / Airco / Parkeersensoren achter / Zijschuifdeur r


€ 29.285,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 29-12-2023
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 99 kW (135 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Herwers Renault Doetinchem
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Edisonstraat 79
Postcode 7006 RB
Plaats Doetinchem
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)314 - 327202 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.herwers.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modeljaar: 2019

Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Afmetingen (LxB): 555 x 207 cm
Wielbasis: 368 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.956 kg
Laadvermogen: 1.544 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 239 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard pakket (inbegrepen): Deze occasion wordt voor de getoonde prijs afgeleverd inclusief een geldige apk, vloeistoffen controle, RDW teller rapport en tenaamstellingskosten. Tevens is de auto technisch door ons geïnspecteerd.
- Herwers Light pakket (€ 495 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket " Standaard pakket"): Nieuwe APK; Een halve tank brandstof, Herwers privilege pas en mobiliteitsgarantie, Professionele poetsbeurt binnen en buiten, Resterende fabrieksgarantie, Technische inspectie en vloeistoffen controle, Vervangend vervoer bij onderhoud of reparatie
- Herwers Basis pakket (€ 795 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket " Standaard pakket"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK; Een kwart tank brandstof, Herwers privilége pas en mobiliteitsgarantie, Olie verversen incl. oliefilter indien binnen 6 maand of 7500 km benodigd, Professionele poetsbeurt binnen en buiten, Vervangend vervoer gratis bij onderhoud of reparatie, Vervangen slijtagedelen indien binnen 6 maand of 7500 km benodigd
- Herwers Plus pakket (€ 995 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket " Standaard pakket"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK; Een halve tank brandstof, Herwers privilege pas en mobiliteitsgarantie, Onderhoudsbeurt volgens schema indien binnen 12 maand benodigd, Professionele poetsbeurt binnen en buiten, Technische inspectie en vloeistoffen controle, Vervangend vervoer gratis bij onderhoud of reparatie, Vervangen slijtagedelen indien binnen 12 maand of 15000 km benodigd

U bent van harte welkom in de showrooms van Herwers! Onze dealerorganisatie bestaat uit 11 vestigingen in Oost-Nederland. Wij zijn officieel merkdealer van Dacia, Hyundai, Mitsubishi, Nissan en Renault.

Onze verkoopadviseurs ontvangen u graag om samen uw wensen te bespreken of een proefrit te organiseren. Mét een lekker kopje koffie!



- Eenvoudig een proefrit plannen
- Gemakkelijk contact via WhatsApp, webchat of telefonisch
- Bereikbaar van 8u - 21u en zaterdag van 8u - 19u 
- Altijd een ruime voorraad, 24/7 online te bekijken
- Taxatie van uw huidige auto op afstand mogelijk

Koop, private lease of financieren; wij adviseren u graag over de aanschafmogelijkheden en mobiliteitsoplossingen die we bieden. Staat de auto die u zoekt er nie

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie