Renault Master 2.3 dCi 135pk L2H2 | Camera | Navigatie | Cruise control | Trekhaak | Airco | Apple carplay

€ 29.450,- excl. BTW

Bouwjaar 12-04-2023
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken RE-MA-11
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 99 kW (135 pk)

Renault Master 2.3 dCi 135pk L2H2 | Camera | Navigatie | Cruise control | Trekhaak | Airco | Apple carplay


€ 29.450,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 12-04-2023
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken RE-MA-11
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 99 kW (135 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jilis Autobedrijven
Contactpersoon Jilis van Mourik
Adres Gerdina's Hof 33
Postcode 4191 MX
Plaats Geldermalsen
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)345 - 820300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jilisvanmourikautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: okt 2020 - 2024
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 80 liter

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.056 kg
Lengte/hoogte: L2H2
Wielbasis: 368 cm

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,1 l/100km (1 op 11,0)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leaseprijs: € 610 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

Nieuwe, toekomstklare techniek en fraaie vorm gaan al jaren goed samen bij Renault. Drive for change. Op de teller van deze auto staat slechts 25 kilometer. Deze diesel heeft een handgeschakelde versnellingsbak. Geen achterportier bij deze Renault Master. In plaats daarvan een schuifdeur, die in- en uitstappen vergemakkelijkt. In deze auto profiteert u onder andere ook van: elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en LED-dagrijverlichting.

In deze Master vindt u schakelaars op het stuur om het full map navigatiesysteem te bedienen en het audio-installatiesysteem met DAB-ontvangst. Natuurlijk is er in deze auto airconditioning aanwezig. In deze Renault kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl de auto de omgeving voor u in de gaten houdt. Een automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat de verlichting aangaat als het donkerder wordt - in tunnels bijvoorbeeld - en de regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is. U hoeft er niets aan te doen. Eenmaal op de plaats van bestemming helpen de parkeersensoren achter u om veilig in te parkeren. U bedient de cruise control eenvoudig zonder uw handen van het stuur te halen. Deze Renault is voorzien van verstelbaar stuur, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

In de Renault Master heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Mocht zich een gevaarlijke situatie voordoen, dan geeft de Brake Assist extra remkracht en verkort de remweg.

Lijkt deze Renault u wat? Neem dan nu contact op voor een afspraak of een proefrit!

= Bedrijfsinformatie =

Jilis autobedrijven is een BOVAG erkend autobedrijf met twee vestigingen waar service en klanttevredenheid voorop staan. Niet voor niets scoren wij op klanten vertellen een 9,5 en 100% aanbeveling, dat willen wij graag zo houden! Al onze occasions zijn zorgvuldig geselecteerd en voldoen aan onze strenge criteria alvorens deze te koop worden aangeboden. Wij leveren de auto graag helemaal overeenkomstig uw wensen af! Als extra service werken wij met aanvullende afleverpakketten met bijvoorbeeld garantie, informeer naar de mogelijkheden! De verkoper adviseert u graag bij het maken van uw keuze. Het is verstandig om voor een bezichtiging te bellen over de beschikbaarheid van een auto. Ook kunnen wij de financiering en / of leasing van uw nieuwe auto volledig

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie