Renault Master T35 2.3 dCi 180PK Automaat L2H2 Energy Work Edition | 2X SCHUIFDEUR | AUTOMATISCHE AIRCO | NAVI | DRAADLOZE LADER |

€ 38.950,-

Bouwjaar 13-03-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 6
Kenteken -
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 131 kW (178 pk)

Renault Master T35 2.3 dCi 180PK Automaat L2H2 Energy Work Edition | 2X SCHUIFDEUR | AUTOMATISCHE AIRCO | NAVI | DRAADLOZE LADER |


€ 38.950,-

Algemeen

Bouwjaar 13-03-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 6
Kenteken -
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 131 kW (178 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Koppejan Automotive Nijkerk B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Schoenlapperweg 6a
Postcode 3862 PL
Plaats Nijkerk Gld
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)342 - 436222 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.koppejanautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Nieuw: Ja
Modelreeks: okt 2020 - 2024
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Wielbasis: 368 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.956 kg
Laadvermogen: 1.544 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
CO2-uitstoot: 279 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Wij verzorgen uw financial lease! Getoonde Koppejan exclusive pakket tegen meerprijs leverbaar! Meeneemprijs ex btw!

= Bedrijfsinformatie =

Wij zijn op afspraak geopend!

Om onze klanten optimaal te kunnen adviseren werken wij op afspraak, zo weten wij zeker dat wij iedereen het comfort en de aandacht kunnen bieden zoals u dat van ons gewend bent.

Bel ons op 0342-436222 of stuur een email naar info@koppejanautomotive.nl dan nemen we zo spoedig mogelijk contact op.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie