Renault Master 165 pk Dubbel Lucht Kipper, 3500 kg trekhaak

€ 42.650,-

Bouwjaar 02-01-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 2
Kenteken -
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Renault Master 165 pk Dubbel Lucht Kipper, 3500 kg trekhaak


€ 42.650,-

Algemeen

Bouwjaar 02-01-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 2
Kenteken -
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vissinga Automotive B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Dr. C. Lelyweg 5
Postcode 6827 BH
Plaats Arnhem
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)26 - 3649300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vissingabedrijfswagens.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Kipper
Nieuw: Ja
Modelreeks: jun 2021 - 2024
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 100 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L3H2
Afmetingen (LxBxH): 649 x 235 x 276 cm
Wielbasis: 368 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.881 kg
Laadvermogen: 619 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Functioneel
Afmetingen laadruimte: 316 x 200 x 35 cm
Kipper: Achter

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leaseprijs: € 497 p/m (financial lease, 72 maanden); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

Gloednieuwe Renault Master uit voorraad leverbaar. Want wachten? Daar houden ondernemers niet van!

Bekijk online in onze fotostudio, koop en/of lease en GRATIS thuisbezorgd!

Leverbaar deze waanzinnige dikke Renault Master RWD T35 2.3 dCi driezijde kipper met een 3500 kg trekaak die is voorzien van Trailer Swing Control. De kiepbak is 310 cm lang en heeft neerklapbare schotten aluminium. Om het af te maken staat die op 4-seizoenen banden! Ben je klaar met scheppen? Neem dan deze kipper!

Uitgevoerd met de sterke en betrouwbare 2.3 dCi Heavy Duty Euro 6 motor met Twin-Turbo techniek die 165 pk levert. Meer koppel in de lage toerentallen en meer vermogen!

Voordelen van deze prachtige Master:

- 2.3 dCi 165 pk Twin-Turbo Heavy Duty
- Airconditioning
- MediaNav Evolution DAB
- Trekhaak met 3500 kg trekvermogen
- Driezijdig kiepende laadbak
- Toolbox achter cabine 200x64x130 cm
- Kiepbak 310x204x40 cm
- Koplampen met LED light design
- Automatische licht -en regensensor
- Cruise control met mogelijkheid tot begrenzen
- Kopschot met beschermingsraster en palenjuk
- Neerklapbare schotten aluminium
- Laadvloer van staal
- Mistlampen
- Kunststof spatschermen over achterwielen
- Draadloze smartphone oplader
- 4-seizoenen banden
- Boordcomputer
- Bluetooth carkit
- Stoffen bekleding van het tussenschot
- Inhoud brandstoftank 105 liter
- Volwaardig reservewiel
- Spatlappen
- Beschermrooster voor de achterlichten
- Laadvermogen 867 kg
- Technische laadvermogen 1800 kg
- Technische kiepvermogen 1800 kg
- Fabrieksgarantie t/m 02-2026

Van € 52.670,- exclusief BTW voor € 42.650,- exclusief BTW.

Wij hanteren geen afleveringskosten, prijs is rijklaar. Gratis thuisbezorgd!

Financial Lease: € 497,- p/m bij een looptijd van 72 maanden, € 9500,- aanbetaling en slottermijn van € 11.500,-

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie