Bouwjaar | 01-10-2023 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
€ 47.850,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-10-2023 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vissinga Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dr. C. Lelyweg 5 |
Postcode | 6827 BH |
Plaats | Arnhem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)26 - 3649300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vissingabedrijfswagens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bakwagen
Nieuw: Ja
Modelreeks: 2019 - 2024
Cabine: enkel
Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 100 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Lengte/hoogte: L3H3
Wielbasis: 433 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.266 kg
Laadvermogen: 1.234 kg
GVW: 3.500 kg
Functioneel
Afmetingen laadruimte: 430 x 211 x 232 cm
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 193 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leaseprijs: € 597 p/m (financial lease, 72 maanden); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Garantie
Garantie: 24 maanden
Garantie: 100.000 km
Garantie: 2 jaar volledige fabrieksgarantie!
Pre-Order nu onze Renault Master Low-Liner. Verwachte levering kwartaal 1 2024!
Bekijk online in onze fotostudio, koop en/of lease en GRATIS thuisbezorgd!
Leverbaar een Renault Master T35 2.3 dCi 165 pk Low-Liner met CityBOX Poly-Light modeljaar 2022. Uitgevoerd met de sterke en betrouwbare 2.3 dCi Heavy DUty Euro 6 motor met Twin-Turbo techniek die 165 pk levert. Meer koppel in de lage toerentallen en meer vermogen! Voordelen van een Low-Liner zijn extra lage instap en zeer hoog laadvermogen van 1200 kg! Meerprijs Vissinga velgen.
Voordelen Low-Liner:
- 2.3 dCi 165 pk Heavy Duty
- Laadbak LxBxH: 430x211x232 (20.5 m3)
- FWD (voorwielaandrijving enkellucht)
- Laadvermogen van 1200 kg
- 3D Spoiler
- Airconditioning automatische
- MediaNav Evolution
- Apple CarPlay/Android Auto
- Navigatie
- Cruise control
- Reservewiel
- Brede buitenspiegels
- Luxe wieldoppen
- Mistlampen
- Bijrijdersbank met opklapbare rugleuning
- LED-dagrijverlichting
- Auto. ruitenwissers met regensensor en auto. koplampen met lichtsensor
- Draadloze smartphone oplader
- Chrome grille
- Zwart metallic
- Milieuklasse EG Euro VI E
- 2 jaar fabrieksgarantie op Renault
- 3 jaar fabrieksgarantie op CityBOX
Doorganghoogte portaal: 2.27 cm
Afmetingen tussen wielkasten: 145 cm
Van € 55.890 excl. btw voor € 47.850,- excl. btw.
Wij hanteren geen afleveringskosten, prijs is rijklaar! Meerprijs Vissinga velgen.
Financial Lease: € 597,- p/m looptijd van 72 maanden, aanbetaling € 7500,- en slottermijn van € 12.500-.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!