Renault Master FWD 165 pk Laadbak Low-Liner 430x211x232 20.5m3

€ 47.850,-

Bouwjaar 01-10-2023
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Renault Master FWD 165 pk Laadbak Low-Liner 430x211x232 20.5m3


€ 47.850,-

Algemeen

Bouwjaar 01-10-2023
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vissinga Automotive B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Dr. C. Lelyweg 5
Postcode 6827 BH
Plaats Arnhem
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)26 - 3649300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vissingabedrijfswagens.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bakwagen
Nieuw: Ja
Modelreeks: 2019 - 2024
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 100 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L3H3
Wielbasis: 433 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.266 kg
Laadvermogen: 1.234 kg
GVW: 3.500 kg

Functioneel
Afmetingen laadruimte: 430 x 211 x 232 cm

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 193 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,1 l/100km (1 op 14,1)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leaseprijs: € 597 p/m (financial lease, 72 maanden); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

Garantie
Garantie: 24 maanden
Garantie: 100.000 km
Garantie: 2 jaar volledige fabrieksgarantie!

Pre-Order nu onze Renault Master Low-Liner. Verwachte levering kwartaal 1 2024!

Bekijk online in onze fotostudio, koop en/of lease en GRATIS thuisbezorgd!

Leverbaar een Renault Master T35 2.3 dCi 165 pk Low-Liner met CityBOX Poly-Light modeljaar 2022. Uitgevoerd met de sterke en betrouwbare 2.3 dCi Heavy DUty Euro 6 motor met Twin-Turbo techniek die 165 pk levert. Meer koppel in de lage toerentallen en meer vermogen! Voordelen van een Low-Liner zijn extra lage instap en zeer hoog laadvermogen van 1200 kg! Meerprijs Vissinga velgen.

Voordelen Low-Liner:

- 2.3 dCi 165 pk Heavy Duty
- Laadbak LxBxH: 430x211x232 (20.5 m3)
- FWD (voorwielaandrijving enkellucht)
- Laadvermogen van 1200 kg
- 3D Spoiler
- Airconditioning automatische
- MediaNav Evolution
- Apple CarPlay/Android Auto
- Navigatie
- Cruise control
- Reservewiel
- Brede buitenspiegels
- Luxe wieldoppen
- Mistlampen
- Bijrijdersbank met opklapbare rugleuning
- LED-dagrijverlichting
- Auto. ruitenwissers met regensensor en auto. koplampen met lichtsensor
- Draadloze smartphone oplader
- Chrome grille
- Zwart metallic
- Milieuklasse EG Euro VI E
- 2 jaar fabrieksgarantie op Renault
- 3 jaar fabrieksgarantie op CityBOX

Doorganghoogte portaal: 2.27 cm
Afmetingen tussen wielkasten: 145 cm

Van € 55.890 excl. btw voor € 47.850,- excl. btw.

Wij hanteren geen afleveringskosten, prijs is rijklaar! Meerprijs Vissinga velgen.

Financial Lease: € 597,- p/m looptijd van 72 maanden, aanbetaling € 7500,- en slottermijn van € 12.500-.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie