Renault Master 2.3dci 165PK Open Laadbak | 3000 Kg Trekgew | Dubbellucht | Airco | Cruise | 3-Persoons

€ 35.500,-

Bouwjaar 27-01-2023
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 2
Kenteken -
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.300 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Renault Master 2.3dci 165PK Open Laadbak | 3000 Kg Trekgew | Dubbellucht | Airco | Cruise | 3-Persoons


€ 35.500,-

Algemeen

Bouwjaar 27-01-2023
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 2
Kenteken -
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.300 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam DUTCH Vans
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Mercuriusweg 41
Postcode 3771 NC
Plaats Barneveld
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)342 - 765557 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dutchvans.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Open laadbak
Nieuw: Ja
Cabine: enkel
Referentienummer: 6054

Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld

Maten
Lengte/hoogte: L5H1
Afmetingen (LxBxH): 683 x 255 x 235 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.422 kg
Laadvermogen: 1.078 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg

Functioneel
Afmetingen laadruimte: 437 x 204 x 40 cm

Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 03-01-2025

= Bedrijfsinformatie =

LEASE / INRUIL / FINANCIEREN IS MOGELIJK.

Prijzen zijn (tenzij anders vermeld) exclusief BTW 21%.

U vindt ons midden in Nederland (Barneveld), centraal gelegen aan de A1 en daarmee uitstekend te bereiken. Wij helpen u graag bij het vinden van een passende oplossing die aansluit op uw specifieke wensen en budget. Binnen ons assortiment vindt u vooraanstaande merken zoals onder andere; Fiat, Ford, Iveco, Mercedes-Benz, Opel, Peugeot, Renault en Volkswagen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie