Bouwjaar | 10-06-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 56.422 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | - |
€ 27.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-06-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 56.422 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DUTCH Vans |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Mercuriusweg 41 |
Postcode | 3771 NC |
Plaats | Barneveld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)342 - 765557 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dutchvans.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bakwagen
Cabine: enkel
Referentienummer: 6962
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Maten
Lengte/hoogte: L5H1
Afmetingen (LxBxH): 715 x 245 x 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.765 kg
Laadvermogen: 735 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg
Functioneel
Afmetingen laadruimte: 465 x 209 x 198 cm
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Franse auto?s zijn gemaakt om te genieten. De aandrijving komt voor rekening van een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Tot de uitrusting behoren ook dakspoiler, warmtewerend glas, elektrisch bedienbare ramen en elektrisch verstelbare buitenspiegels.
Nooit meer boem-is-ho, De achteruitrijcamera brengt alles perfect in beeld. En dan vergeten we haast nog het kwaliteits-audiosysteem en het actuele navigatiesysteem. Het hele jaar door zorgt airconditioning voor een prettige temperatuur. Nooit meer last van een slapende rechtervoet dankzij de uitgekiende cruise control!
Geavanceerde veiligheidssystemen kijken tijdens elke rit met je mee en schatten continu de risico?s in. De brake assist zorgt voor een kortere remweg tijdens een noodstop.
Wilt je deze auto bekijken en er eventueel mee rijden? Mail ons dan of bel ons, zodat we de auto voor je klaar kunnen zetten.
= Bedrijfsinformatie =
LEASE / INRUIL / FINANCIEREN IS MOGELIJK.
Prijzen zijn (tenzij anders vermeld) exclusief BTW 21%.
U vindt ons midden in Nederland (Barneveld), centraal gelegen aan de A1 en daarmee uitstekend te bereiken. Wij helpen u graag bij het vinden van een passende oplossing die aansluit op uw specifieke wensen en budget. Binnen ons assortiment vindt u vooraanstaande merken zoals onder andere; Fiat, Ford, Iveco, Mercedes-Benz, Opel, Peugeot, Renault en Volkswagen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!