Renault Master Bakwagen + laadklep 1000 kg 20.5m3 20 stuks PRE-ORDER

€ 44.850,-

Bouwjaar 01-11-2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Renault Master Bakwagen + laadklep 1000 kg 20.5m3 20 stuks PRE-ORDER


€ 44.850,-

Algemeen

Bouwjaar 01-11-2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vissinga Automotive B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Dr. C. Lelyweg 5
Postcode 6827 BH
Plaats Arnhem
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)26 - 3649300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vissingabedrijfswagens.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bakwagen
Nieuw: Ja
Modelreeks: mrt 2019 - 2023
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L3H3
Afmetingen (LxBxH): 690 x 220 x 330 cm
Wielbasis: 433 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.635 kg
Laadvermogen: 865 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Functioneel
Afmetingen laadruimte: 420 x 211 x 232 cm
Laadklep: Dhollandia, achtersluitklep, 1000 kg

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 190 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik in de stad: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9 l/100km (1 op 11,1)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leaseprijs: € 520 p/m (financial lease, 72 maanden); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

Garantie
Garantie: 24 maanden
Garantie: 100.000 km
Garantie: 2 jaar volledige fabrieksgarantie!

On Stock!

Pre-Order nu onze Renault Master bakwagen, 20 stuks. Verwachte levering Q4 2022.

Bekijk online in onze fotostudio, koop en/of lease en GRATIS thuisbezorgd!

Per direct leverbaar 20 stuks Renault Master T35 2.3 dCi 145 pk Heavy Duty bakwagen met laadklep en CityBOX Poly-Light modeljaar 2022 opbouw. Uitgevoerd met de sterke en betrouwbare 2.3 dCi Heavy Duty Euro 6d motor met Twin-Turbo techniek die 145 pk levert. Meer koppel in de lage toerentallen en meer vermogen! Maximumkoppel: 360 Nm bij 1500 tot 2500 omw/min.

Voordelen van deze Bakwagen:

- 2.3 dCi Twin-Turbo 145 pk Heavy Duty
- Laadbak LxBxH: 420x211x232 (20.5 m3)
- FWD (voorwielaandrijving enkellucht)
- Laadvermogen van 890 kg
- Dhollandia laadklep 1000 kg modeljaar 2022
- LPK gecertificeerd
- 3D dakspoiler
- Bindrail rechts en links
- Zijdeur rechts in laadbak + opstap
- MediaNav Evolution
- Ondersteuning Android Auto & Apple CarPlay
- Airconditioning met pollenfilter
- Bluetooth telefoon koppelen
- Boordcomputer
- Mistlampen
- Neerklapbare centrale rugleuning met een draaibaar schrijfplateau
- 80 liter brandstoftank
- 1 jaar fabrieksgarantie op Dhollandia
- 2 jaar fabrieksgarantie op Renault
- 3 jaar fabrieksgarantie op CityBOX

Doorgangshoogte portaal: 2.27 cm

Van € 535.890 excl. btw voor € 44.850,- excl. btw.

Wij hanteren geen afleveringskosten, prijs is rijklaar! Bel en bestel. Gratis thuisbezorgd.

Financial Lease: € 520,- p/m looptijd van 72 maanden, aanbetaling € 7500,- en slottermijn van € 12.500-.

Meeropties:

Achteruitrijcamera voor € 799,- excl. btw
Trekhaak 2500 kg voor € 1450,- excl. btw
Trekhaak 3500 kg voor € 2450,- excl. btw
Extra bladveer voor € 671,- excl. btw

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie