Renault Master T35 2.3 dCi L3H3 DL Energy, 1E EIG, NAP

€ 15.950,- excl. BTW

Bouwjaar 31-12-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 120.851 km
Deuren 5
Kenteken V-992-VB
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Renault Master T35 2.3 dCi L3H3 DL Energy, 1E EIG, NAP


€ 15.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 31-12-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 120.851 km
Deuren 5
Kenteken V-992-VB
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autocenter Andelst B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Geurdeland 6
Postcode 6673 DR
Plaats Andelst
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)488 - 429708 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autocenterandelst.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Achterwielaandrijving

Maten
Wielbasis: 368 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.275 kg
Laadvermogen: 1.153 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Stof

Milieu
CO2-uitstoot: 222 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,6 l/100km (1 op 11,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 184 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Tenaamstelling.
- Servicepakket A (€ 495 meerprijs): - APK minimaal 6 maanden. - Tenaamstelling. - Reinigen interieur en exterieur. - Vloeistoffen controle.
- Servicepakket B (€ 895 meerprijs): - APK minimaal 6 maanden. - 12 maanden garantie. - Afleverbeurt - Wax en poetsbeurt, interieur en exterieur. - Tenaamstelling.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
- Speciaal pakket (€ 1.295 meerprijs): - Nieuwe APK. - 12 maanden garantie. - Wax en poetsbeurt. - Onderhoudsbeurt (waar auto aan toe is). - Tenaamstelling. - Airconditioning check.

WEGENS DRUKTE ZIJN WE NIET IN STAAT OM OP MAILS EN BERICHTEN TE REAGEREN. BIJ SERIEUZE INTERESSE GRAAG ALLEEN TELEFONISCH REAGEREN A.U.B.

Mooie ruime, van 1e eigenaar en originele Nederlandse Renault Master T35 2.3 dCi L3H3 DL Energy. Deze Renault Master is o.a. voorzien van de ''Airco-pakket'' (airconditioning, cruise control, in hoogte verstelbare bestuurdersstoel en lendesteunen) en van de ''navigatie-pakket'' (audio-navigatie full map, autotelefoonvoorbereiding met Bluetooth en multimedia-voorbereiding). Verder heeft deze Renault Master achterruitverwarming, achteruitrijcamera, boordcomputer, elektrische ramen voor, ESP, radio, trekhaak (max. trekgewicht geremd 3.500KG), volledig tussenschot, zijschuifdeur rechts, etc.

LET OP! DIT IS EEN BTW VOERTUIG. PRIJS IS EXCL. 21% BTW!

LET OP! PRIJS IS EXCL. SERVICEPAKKET VAN €895,-
(DIT SERVICEPAKKET BEVAT: 6/12 MAANDEN GARANTIE, MINIMAAL 6 MAANDEN APK, AFLEVERBEURT, COMPLETE SCHOONMAAKBEURT EN TENAAMSTELLING).

= Bedrijfsinformatie =

Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Auto Center Andelst BV niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt wanneer deze niet door een tekeningsbevoegde is ondertekend. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie