Renault Master T35 2.3 dCi L3H2 Energy

€ 11.977,- excl. BTW

Bouwjaar 22-12-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 164.690 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Renault Master T35 2.3 dCi L3H2 Energy


€ 11.977,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 22-12-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 164.690 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Theo Zegers Trading
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Koopvaardijweg 9A
Postcode 6541 BR
Plaats Nijmegen
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 24928899 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.tzt.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Cabine: enkel

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter

Maten
Lengte/hoogte: L3H2
Afmetingen (LxBxH): 6198 x 207 x 255 cm
Wielbasis: 433 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.999 kg
Laadvermogen: 1.501 kg
GVW: 3.600 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 186 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 160 per kwartaal

Ruimte nodig? Deze Renault Master heeft meer dan voldoende ruimte om uw vervoersproblemen op te lossen. De laadruimte is lengte 3 en hoogte 2 maar als dat niet voldoende is dan is er nog een grote imperiaal op het dak en heeft de auto een trekhaak waarmee de vervoerscapaciteit maximaal is. Natuurlijk ook airconditoning, navigatiesysteem, bluetooth bellen, elektrisch bediende ramen en spiegels en meer om het voor de chauffeur zo aangenaam mogelijk te maken. Interesse? Neem contact met ons op om een afspraak te maken zodat u zelf deze ruimte kan beoordelen.

= Bedrijfsinformatie =

024 6 777 777 www.tzt.nl info@tzt.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie