Renault Master T35 2.3 dCi L3H3 DUBBEL LUCHT | TREKHAAK 3000KG | NAVI | CRUISE | AIRCO

€ 13.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-09-2011
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 103.251 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Renault Master T35 2.3 dCi L3H3 DUBBEL LUCHT | TREKHAAK 3000KG | NAVI | CRUISE | AIRCO


€ 13.950,-

Algemeen

Bouwjaar 29-09-2011
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 103.251 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ruud den Hartog
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rijkstraat 43
Postcode 4194 SK
Plaats Meteren
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)345 - 580566 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website ruuddenhartog.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2010 - 2012
Modelcode: X62
Cabine: dubbel

Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L3H3
Afmetingen (LxBxH): 620 x 207 x 255 cm
Wielbasis: 368 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.221 kg
Laadvermogen: 1.279 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 245 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik in de stad: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,9 l/100km (1 op 11,2)

Historie
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 202 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen):
Vloeistofcheck
Kenteken tenaamstelling
Schoonmaken
- Servicepakket 1 (€ 495 meerprijs):
Olie servicebeurt incl. filter 
Schoonmaken
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): Ruud den Hartog garantie 3 maanden (3 maanden garantie)
- Servicepakket 2 (€ 695 meerprijs):
Onderhoudsbeurt volgens schema 
Schoonmaken
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): Ruud den Hartog garantie 6 maanden (6 maanden garantie)
- Servicepakket 3 (€ 995 meerprijs):
Onderhoudsbeurt volgens schema 
Poetsen, polijsten en interieur reiniging
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden)

RENAULT MASTER T35 2.3 dCi L3H3 EL DUBBEL LUCHT, Betreft een origineel Nederlands geleverde bedrijfsauto, NAP-kilometerverslag aanwezig. Afkomstig van de 1e eigenaar. Bij ons in onderhoud geweest, technisch in orde. Deze Master is o.a. voorzien van: Dubbel lucht achter, trekhaak 3000kg trekgewicht, navigatiesysteem full map, cruise control, airco, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening. Kastinrichting is te verwijderen. Prijs is excl. BTW.

Iedere werkdag geopend van 07:30 tot 18:00 - 's avonds op afspraak. Zaterdag 08:00 tot 16:00. Ons adres: Rijksstraatweg 43 - 4194 SK - Meteren. Telefonisch bereikbaar op: +31345580566 of tijdens openingstijden via Whatsapp.

De door ons genoemde communicatieadviesprijzen zijn inclusief onvermijdbare kosten benodigd voor levering van de auto. Optionele pakketten en-/of uitrusting zijn altijd een keuze van de consument en worden tegen meerprijs geleverd.

Deze advertentie is met zorg samengesteld, echter kan het voorkomen dat het daadwerkelijke uitvoeringsniveau van de auto afwijkt van de omschrijving in de advertentie, informeer altijd naar de aanwezigheid/afwezigheid van bepaalde opties.
Aan de informatie van deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie