Renault Master T35 2.5dCi L3H2 Koelwagen Laadklep Konvekta Frigo Kuhlwagen LADEBORDWAND

€ 3.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 18-01-2005
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 305.896 km
Deuren 5
Kenteken 46-BR-DL
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.463 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Renault Master T35 2.5dCi L3H2 Koelwagen Laadklep Konvekta Frigo Kuhlwagen LADEBORDWAND


€ 3.950,-

Algemeen

Bouwjaar 18-01-2005
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 305.896 km
Deuren 5
Kenteken 46-BR-DL
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.463 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Aalberts Bedrijfswagens BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Scheggertdijk 82-A
Postcode 7218 NP
Plaats Almen
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 14727088 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.aalberts-autos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 143 km/u

Maten
Wielbasis: 408 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.550 kg
Laadvermogen: 1.605 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Emissieklasse: Euro 3

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 201 per kwartaal

Marge auto dus vrij van BTW

= Bedrijfsinformatie =

LET OP ! Bij interesse alleen BELLEN! op berichten word NIET gereageerd.

Financial Lease mogelijk vanaf Bouwjaar 2014

Aalberts Bedrijfswagens
Scheggertdijk 82
7218NP Almen (NL)
0031-(0)614727088
www.aalberts-autos.nl

Openingstijden:
Graag even van bellen voor een afspraak en de beschikbaarheid
Maandag 09.00-17.00
Dinsdag 09.00-17.00
Woensdag 09.00-17.00
Donderdag 09.00-17.00
Vrijdag 09.00-17.00
Zaterdag 09.00-12.00
Zondag GESLOTEN

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie