Bouwjaar | 30-01-2004 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 234.990 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 27-NS-JJ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 83 kW (113 pk) |
€ 2.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-01-2004 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 234.990 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 27-NS-JJ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 83 kW (113 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Atlas Garagebedrijf |
Contactpersoon | U. Sahin |
Adres | Latensteinseweg 2A |
Postcode | 4005 EG |
Plaats | Tiel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)344 - 622148 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garageatlas.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 178 x 140 cm
Wielbasis: 252 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 480 kg
GVW: 1.775 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 164 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
*Mochten voertuigen ondanks zorgvuldige planning zijn verkocht, dan vragen wij hiervoor begrip. De afgebeelde voertuigen kunnen afwijken. Adverteerder kan niet aansprakelijk gesteld worden voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook.
Deze Renault Mégane coupé cabriolet komt uit 2004, werd geleverd van 12-09-2003 tot 31-12-2005 en kostte toen € 30,940.-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2004 op kenteken, is voorzien van een benzine motor, heeft een maximum vermogen van 83 kW (113 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 195 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11.8 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6.90 liter per 100 km en hij weegt 1295 kg. De wegenbelasting bedraagt € 183.- per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
NA 18 UUR 0654995672
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Megane RS | Geweld(ig)
De vierde generatie van de Renault Megane onderscheidt zich van de massa met een unieke combinatie van moderne techniek in een vertrouwde verpakking. Nieuwe vindingen worden zo gepresenteerd, dat iedereen er als vanzelf mee overweg kan. Maar wat als die techniek juist mag schitteren? En wat als wordt gekozen voor een extravagante verpakking? Dan ontstaat de nieuwe Renault Megane RS.
De Renault Megane RS onderscheidt zich van andere snelle hatchbacks met nog meer vermogen en 4-wielbesturing. Deze Renault is daarom sneller en dynamischer, maar even praktisch als een gewone Megane.
Plus
- serieus snel
- even praktisch als een gewone Megane
- uitmuntend weggedrag
Min
- vermoeiend op lange afstand
- hogere co2-uitstoot dan concurrentie
- alleen als vijfdeurs
Conclusie
Renault heeft in korte tijd een geheel nieuwe generatie auto's geïntroduceerd. Het "geheim" achter al die nieuwe modellen is dat ze dezelfde technische basis delen. Op die manier kunnen de kosten lager worden gehouden en genieten alle modellen dezelfde voordelen. Voor de vierde generatie van de Renault Megane betekent dat meer ruimte dan voorheen, een geavanceerd infotainment-systeem, sterke motoren en een verfijnd onderstel. En laten dat nou net de ideale ingrediënten zijn voor een sportieve auto!
Bij een gewone Renault Megane zorgt het geavanceerde onderstel voor een goede combinatie van comfort en sportiviteit. Bij de RS gaat Renault een stap verder en zorgt dit onderstel (in een aangepaste versie) voor een uitstekende balans, terwijl nog voldoende comfort resteert voor dagelijks gebruik. De vierwielbesturing maakt een gewone Megane veiliger, terwijl het de Megane RS dynamischer en stabieler maakt dan de tegenstrevers. De turbomotor uit de andere Renaults is in de Megane RS sterk en uitdagend. Dat maakt deze Megane RS geweldig!