Renault Megane Estate TCe 130 GT-Line Navi, Ecc, Led koplampen

€ 14.750,-

Bouwjaar 28-03-2017
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 110.426 km
Deuren 5
Kenteken N-924-KK Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 97 kW (132 pk)

Renault Megane Estate TCe 130 GT-Line Navi, Ecc, Led koplampen


€ 14.750,-

Algemeen

Bouwjaar 28-03-2017
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 110.426 km
Deuren 5
Kenteken N-924-KK Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 97 kW (132 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Doordacht Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kerkstraat 93a
Postcode 5331 CC
Plaats Kerkdriel
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 46197668 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 47 liter
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 198 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4626 x 1814 x 1449 cm
Wielbasis: 2.712 cm
Inhoud laadruimte: 521/1.504 l

Gewichten
Ledig gewicht: 1.280 kg
Laadvermogen: 600 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 690 kg)

Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Overige informatie
Bandenmaat: 205/50R17

Ruimte
Ten opzichte van de vorige Megane is de nieuwe generatie lager en breder en om dan toch voldoende binnenruimte te creëren moest de wielbasis worden opgerekt. Het interieur kreeg al vanaf de start van de ontwikkeling veel aandacht op het gebied van detaillering, afwerking en materiaalkeuze. Dat blijkt duidelijk uit de stiksels, sfeerverlichting (zeer hinderlijk in het donker en daarom uitschakelbaar) en zachte materialen waaruit het dashboard is gevormd. In dat kader is het een misser dat de onderrand van het dashboard en de zijkanten van de middenconsole van keihard plastic zijn gemaakt. Het betreft hier precies de delen die bestuurder en passagiers met de knieën raken

Wat betreft de binnenruimte komt de nieuwe Megane goed in het segment mee. Met een lengte van 4 meter 36 en een breedte van 1 meter 81 behoort de Megane, samen met de Ford Focus, tot de grootste auto's in het segment. Die royale buitenmaten vertalen zich in goede binnenruimte voor vier volwassenen en hun bagage.

Uitrusting
De GT beschikt als top-uitvoering over een groot 8,7 inch beeldscherm op de middenconsole. Bijzonder is, dat dit beeldscherm niet in de breedte maar in de hoogte is gemonteerd. Het oogt daarom niet alleen als een tablet-computer, maar werkt ook zo met "swipen" en "picth and zoom". Gebruikers kunnen zelf menu's samenstellen met de meest gebruikte functies; heel praktisch!.

Het staande beeldscherm past niet alleen mooier in het dashboard, maar is daadwerkelijk handiger dan een liggend exemplaar. Zo toont het navigatiesysteem duidelijker hoe de weg voor de auto zich ontvouwt; wat zich naast de route bevindt is immers minder belangrijk. De techniek achter het navigatiesysteem is afkomstig van TomTom en dat betekent slimme routes en actueel kaartmateriaal.

Ook de klokken (snelheidsmeter en toerenteller) zijn vervangen door een beeldscherm. De layout van de gegevens kan zelf worden bepaald en daarmee biedt deze opzet echt meerwaarde.

Zoals het tegenwoordig hoort, voorziet Renault naast de standaard FM radio ook in

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Megane RS | Geweld(ig)

De vierde generatie van de Renault Megane onderscheidt zich van de massa met een unieke combinatie van moderne techniek in een vertrouwde verpakking. Nieuwe vindingen worden zo gepresenteerd, dat iedereen er als vanzelf mee overweg kan. Maar wat als die techniek juist mag schitteren? En wat als wordt gekozen voor een extravagante verpakking? Dan ontstaat de nieuwe Renault Megane RS.

Autotest | Renault Megane RS Geweld(ig)

De Renault Megane RS onderscheidt zich van andere snelle hatchbacks met nog meer vermogen en 4-wielbesturing. Deze Renault is daarom sneller en dynamischer, maar even praktisch als een gewone Megane.

Plus

  • serieus snel
  • even praktisch als een gewone Megane
  • uitmuntend weggedrag

Min

  • vermoeiend op lange afstand
  • hogere co2-uitstoot dan concurrentie
  • alleen als vijfdeurs

Conclusie

Renault heeft in korte tijd een geheel nieuwe generatie auto's geïntroduceerd. Het "geheim" achter al die nieuwe modellen is dat ze dezelfde technische basis delen. Op die manier kunnen de kosten lager worden gehouden en genieten alle modellen dezelfde voordelen. Voor de vierde generatie van de Renault Megane betekent dat meer ruimte dan voorheen, een geavanceerd infotainment-systeem, sterke motoren en een verfijnd onderstel. En laten dat nou net de ideale ingrediënten zijn voor een sportieve auto!

Bij een gewone Renault Megane zorgt het geavanceerde onderstel voor een goede combinatie van comfort en sportiviteit. Bij de RS gaat Renault een stap verder en zorgt dit onderstel (in een aangepaste versie) voor een uitstekende balans, terwijl nog voldoende comfort resteert voor dagelijks gebruik. De vierwielbesturing maakt een gewone Megane veiliger, terwijl het de Megane RS dynamischer en stabieler maakt dan de tegenstrevers. De turbomotor uit de andere Renaults is in de Megane RS sterk en uitdagend. Dat maakt deze Megane RS geweldig!

Deel deze advertentie