Bouwjaar | 19-07-2012 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 213.097 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 5-KLH-24 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-07-2012 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 213.097 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 5-KLH-24 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vredemans BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Stationsweg 3 |
Postcode | 7395 SB |
Plaats | Teuge |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3123116 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vredemans.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 12,5 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.360 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 730 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4366 x 1845 x 1678 cm
Wielbasis: 270 cm
Interieur
Interieur: black, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 105 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 400 - € 426 per kwartaal
Leuke, goed rijdende Renault Scenic Bose! Bij evt. export binnen de EU is restitutie van rest BPM mogelijk (€475,-).
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer foto's en onze andere occasions zie onze website: www.vredemans.nl . Heeft u vragen of advies nodig, onze verkopers staan u altijd graag te woord! Wij hebben altijd minimaal 100 betaalbare occasions op voorraad. Uw huidige auto kunt u uiteraard bij ons inruilen tegen een eerlijke prijs. Wij berekenen geen afleveringskosten, dus geen verrassingen achteraf. De prijs die u ziet is de prijs die u betaalt voor een VREDEMANS OCCASION. Bij onze advertentie staat een internet meeneemprijs, garantie is mogelijk in overleg met 1 van onze verkopers.
Ondanks de zorg die besteed wordt aan een correcte invoer van gegevens, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: 055 - 312 311 6, een mail sturen naar info@vredemans.nl of een bezoek brengen aan: VREDEMANS BV Stationsweg 3 7395 SB Teuge.
Openingstijden: Maandag t/m Vrijdag: 09:00 - 18:00 Zaterdag: 09:00 - 16:00 De koffie staat altijd voor u klaar.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Scenic | Een begeerlijk concept
De Scenic vormde in het verleden welhaast de kern van het aanbod van Renault. De middelgrote gezinsauto was uiterst succesvol dankzij de balans tussen innovatie, functionaliteit en prijs. Echter, gaandeweg nam de vraag af en in 2022 verdween het ruimtewonder zelfs met stille trom uit het assortiment. Maar nu is de Scenic terug als elektrische auto. Dat niet alleen: Renault belooft dat de Scenic weer vernieuwend en zelfs begeerlijk is!
De 5e generatie van de Renault Scenic combineert elektrische aandrijving met een uitgekiend concept. Daarom is de Scenic ruim en tegelijkertijd wendbaar.
Plus
- zeer ruim, ook achterin
- (verwacht) gunstig weggedrag dankzij relatief lage bouw
Min
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
Weet Renault de Scenic weer bijzonder en begeerlijk te maken? Op basis van een eerste kennismaking met een prototype in een fotostudio is het antwoord op die vraag: ja.
Het uitgangspunt is een geslaagde vormgeving, waarbij moderne lijnen worden gecombineerd met Franse charme. Renault kiest er niet voor om de grootste auto in zijn soort aan te bieden. Dankzij een uitgekiende opzet is de binnenruimte echter uitstekend, zelfs achterin. De beperkte buitenmaten maken de Scenic zuiniger en wendbaarder.
De uitrusting is modern en de elektrische aandrijving zorgt voor prima prestaties, een hoge mate van comfort en lage gebruikskosten. De meerwaarde zit daarom niet alleen in het uiterlijk of de techniek, maar in de unieke combinatie ervan. Het is daarom het concept dat begeerlijker is dan de som der delen.