Bouwjaar | 27-02-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 83.859 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 24-ZG-VZ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 82 kW (112 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-02-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 83.859 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 24-ZG-VZ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 82 kW (112 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage De Bruyn |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Valeton 9-D |
Postcode | 5301 LW |
Plaats | Zaltbommel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)418 - 512771 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragedebruyn.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 14,3 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 181 x 162 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.345 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 1.950 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 191 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 10,9 l/100km (1 op 9,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Staat
Schade: lichte schade
Verrijdbare schade: Ja
Schadeopmerkingen: Rechts voor
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Van 1e eigenaar een automaat met hoge instap met een lage kilomterstand en een goed onderhouden wagen. Auto is door ons onderhouden sinds 2014 en alle reparaties die nodig waren zijn altijd uitgevoerd.
Heeft in november nog onderhoud gehad en een nieuwe apk, zo ook in januari nog een nieuwe accu gemonteerd.
= Bedrijfsinformatie =
Deze aanbieding wordt u gedaan door Vakgarage de Bruyn. Wij zijn Bovag lid.
Tegen gunstige tarieven kunt u ook bij ons een verzekering of een financiering op de aan te kopen auto afsluiten.
Bij ons kunt u ook terecht voor private lease.
Onze autos staan op een andere locatie genaamd de Toepadweg te Zaltbommel, indien u deze wilt bekijken en mee proefrijden belt u ons van te voren en wij zorgen dat er op de locatie iemand is of wij halen de auto op naar de locatie Valeton 9D te Zaltbommel
Wij bieden ook de mogelijkheid om op een avond te komen kijken, maak hiervoor telefonisch een afspraak met ons.
Tel: 0418-512771
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Scenic | Een begeerlijk concept
De Scenic vormde in het verleden welhaast de kern van het aanbod van Renault. De middelgrote gezinsauto was uiterst succesvol dankzij de balans tussen innovatie, functionaliteit en prijs. Echter, gaandeweg nam de vraag af en in 2022 verdween het ruimtewonder zelfs met stille trom uit het assortiment. Maar nu is de Scenic terug als elektrische auto. Dat niet alleen: Renault belooft dat de Scenic weer vernieuwend en zelfs begeerlijk is!
De 5e generatie van de Renault Scenic combineert elektrische aandrijving met een uitgekiend concept. Daarom is de Scenic ruim en tegelijkertijd wendbaar.
Plus
- zeer ruim, ook achterin
- (verwacht) gunstig weggedrag dankzij relatief lage bouw
Min
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
Weet Renault de Scenic weer bijzonder en begeerlijk te maken? Op basis van een eerste kennismaking met een prototype in een fotostudio is het antwoord op die vraag: ja.
Het uitgangspunt is een geslaagde vormgeving, waarbij moderne lijnen worden gecombineerd met Franse charme. Renault kiest er niet voor om de grootste auto in zijn soort aan te bieden. Dankzij een uitgekiende opzet is de binnenruimte echter uitstekend, zelfs achterin. De beperkte buitenmaten maken de Scenic zuiniger en wendbaarder.
De uitrusting is modern en de elektrische aandrijving zorgt voor prima prestaties, een hoge mate van comfort en lage gebruikskosten. De meerwaarde zit daarom niet alleen in het uiterlijk of de techniek, maar in de unieke combinatie ervan. Het is daarom het concept dat begeerlijker is dan de som der delen.