Renault Scenic 1.7 Blue dCi Bose / Automaat / Trekhaak / 120 PK / Bose Sound / Keyless / PDC V+A / Climate / 20'' LMV /

€ 21.950,- incl. BTW

Bouwjaar 03-08-2020
Categorie MPV
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 114.966 km
Deuren 5
Kenteken X-054-SV Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.749 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Renault Scenic 1.7 Blue dCi Bose / Automaat / Trekhaak / 120 PK / Bose Sound / Keyless / PDC V+A / Climate / 20'' LMV /


€ 21.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 03-08-2020
Categorie MPV
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 114.966 km
Deuren 5
Kenteken X-054-SV Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.749 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Van Ramshorst BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Sluiswachter 26
Postcode 3861 SN
Plaats Nijkerk Gld
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)33 - 2453118 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfvanramshorst.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan 2019 - mrt 2021

Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,4 s
Topsnelheid: 195 km/u

Maten
Wielbasis: 273 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.567 kg
Laadvermogen: 632 kg
GVW: 2.199 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 157 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)

Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 525 - € 550 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 795): Afleverpakket: Voor € 795,- krijgt de auto: een onderhoudsbeurt, nieuwe APK keuring, 12 maanden BOVAG garantie, 88-puntencheck, nieuwe matten, poetsen van binnen en buiten en halfvolle tank brandstof.
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK

De Franse automerken hoeven al tientallen jaren niks meer te bewijzen qua rijcomfort en uiterlijk. Maar ook de prestaties en prijsstelling zijn verrassend goed! De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder dieselmotor en een automatische transmissie. Onderweg zorgen de comfortstoelen voor een ontspannen rit. Tot de uitrusting behoren ook 20 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, halflederen bekleding, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en LED-achterlichten.

U wordt geïntroduceerd tot de digitale wereld van mobiliteit waarop alles wat u wenst wordt geprojecteerd op het digitale dashboard. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Onderweg naar muziek luisteren krijgt een nieuwe dimensie dankzij het Bose audiosysteem. De automatische airconditioning zorgt voor een prettige binnentemperatuur. De parkeersensoren registreren alles. Ook dat ene paaltje dat net buiten uw gezichtsveld valt. U bent in deze Renault ook voorzien van dashboard met spraakbediening, Bose-audioinstallatie, full map navigatiesysteem, DAB ontvangst, regensensor en cruise control.

Tijdens de rit wordt u als bestuurder ondersteund door verschillende systemen die de weg en uw omgeving in de gaten houden. De camera van de verkeersborddetectie herkent verschillende soorten verkeersborden en toont deze op het dashboard. Het Lane-keeping systeem registreert permanent of u binnen de lijnen van de rijstrook blijft; dwaalt u onbedoeld af, dan waarschuwt het systeem en corrigeert de koers. Het forward collision warning-systeem is constant alert en detecteert via sensor de afstand tot voorliggers. Wordt die te klein, dan volgt een automatische waarschuwing. Verder is deze auto uitgerust met hill hold functie, brake assist, vermoeidheidsherkenning en bandenspanningcontrolesysteem.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Scenic | Een begeerlijk concept

De Scenic vormde in het verleden welhaast de kern van het aanbod van Renault. De middelgrote gezinsauto was uiterst succesvol dankzij de balans tussen innovatie, functionaliteit en prijs. Echter, gaandeweg nam de vraag af en in 2022 verdween het ruimtewonder zelfs met stille trom uit het assortiment. Maar nu is de Scenic terug als elektrische auto. Dat niet alleen: Renault belooft dat de Scenic weer vernieuwend en zelfs begeerlijk is!

Autotest | Renault Scenic Een begeerlijk concept

De 5e generatie van de Renault Scenic combineert elektrische aandrijving met een uitgekiend concept. Daarom is de Scenic ruim en tegelijkertijd wendbaar.

Plus

  • zeer ruim, ook achterin
  • (verwacht) gunstig weggedrag dankzij relatief lage bouw

Min

  • onhandige locatie laadaansluiting

Conclusie

Weet Renault de Scenic weer bijzonder en begeerlijk te maken? Op basis van een eerste kennismaking met een prototype in een fotostudio is het antwoord op die vraag: ja.

Het uitgangspunt is een geslaagde vormgeving, waarbij moderne lijnen worden gecombineerd met Franse charme. Renault kiest er niet voor om de grootste auto in zijn soort aan te bieden. Dankzij een uitgekiende opzet is de binnenruimte echter uitstekend, zelfs achterin. De beperkte buitenmaten maken de Scenic zuiniger en wendbaarder.

De uitrusting is modern en de elektrische aandrijving zorgt voor prima prestaties, een hoge mate van comfort en lage gebruikskosten. De meerwaarde zit daarom niet alleen in het uiterlijk of de techniek, maar in de unieke combinatie ervan. Het is daarom het concept dat begeerlijker is dan de som der delen.

Deel deze advertentie