Renault Trafic 1.6dci 145PK Lang Dubbele Cabine Initiale | Leder | Navigatie | Camera | Cruise | Airco

€ 18.995,-

Bouwjaar 13-12-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 201.081 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Renault Trafic 1.6dci 145PK Lang Dubbele Cabine Initiale | Leder | Navigatie | Camera | Cruise | Airco


€ 18.995,-

Algemeen

Bouwjaar 13-12-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 201.081 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam DUTCH Vans
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Mercuriusweg 41
Postcode 3771 NC
Plaats Barneveld
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)342 - 765557 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dutchvans.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • navigatiesysteem
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus dubbele cabine
Modelreeks: mrt 2016 - jul 2019
Referentienummer: 8307

Technische informatie
Koppel: 340 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 181 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 518 x 190 x 195 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.885 kg
Laadvermogen: 1.065 kg
GVW: 2.950 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Functioneel
Afmetingen laadruimte: 190 x 166 x 138 cm

Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 164 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Hij zorgt voor een ontspannen rijervaring, deze Renault Trafic. Het is een auto uit 2019. Deze dealeronderhouden auto is van de eerste eigenaar. De krachtige dieselmotor van deze auto is gekoppeld aan een handgeschakelde zesversnellingsbak. Als we het over extra cachet hebben, moeten we zeker het lederen interieur noemen. In deze auto profiteer jij onder andere ook van: twee achterdeuren, warmtewerend glas, LED-dagrijverlichting, elektrisch verstelbare buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen.

Bij het inparkeren laat de achteruitrijcamera precies zien hoeveel meter... decimeter... centimeter ruimte er nog is! De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende trekker. Er is ook cruise control aan boord, om met een constant tempo ontspannen en zuinig te rijden. Het maakt niet uit hoe warm het buiten is, want met de airconditioning bepaal jij zelf de binnentemperatuur. En deze auto heeft ook navigatiesysteem en boordcomputer als standaard uitrusting.

Zoals je mag verwachten van deze Renault Trafic is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Bij een noodstop gebeurt er heel veel tegelijk: gas los, rempedaal in, kijken, sturen. Dan is het een veilig gevoel dat de Brake Assist je remactie tot het maximum oppept.

Meer weten? Onze verkoper maakt graag een afspraak om je alles te laten zien!

= Bedrijfsinformatie =

LEASE / INRUIL / FINANCIEREN IS MOGELIJK.

Prijzen zijn (tenzij anders vermeld) exclusief BTW 21%.

U vindt ons midden in Nederland (Barneveld), centraal gelegen aan de A1 en daarmee uitstekend te bereiken. Wij helpen u graag bij het vinden van een passende oplossing die aansluit op uw specifieke wensen en budget. Binnen ons assortiment vindt u vooraanstaande merken zoals onder andere; Fiat, Ford, Iveco, Mercedes-Benz, Opel, Peugeot, Renault en Volkswagen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie