Bouwjaar | 25-09-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 179.972 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-608-JB |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 11.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-09-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 179.972 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-608-JB |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf C. Hezeman |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Arnhemseweg 452 |
Postcode | 7361 CL |
Plaats | Beekbergen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 5420599 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohezeman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Cabine: enkel
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 174 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2
Afmetingen (LxBxH): 5399 x 1956 x 1967 cm
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.735 kg
Laadvermogen: 1.305 kg
GVW: 3.140 kg
Max. trekgewicht: 3.040 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: hardCoal, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 137 per kwartaal
Prijs is excl BTW
= Bedrijfsinformatie =
Auto Hezeman is een familie bedrijf.
De eigenaar en oprichter Chris Hezeman Sr is al 41 jaar actief in de auto branche. Wim Steenvoort is al 22 jaar werkzaam bij Auto Hezeman. Hij is verantwoordelijk voor alles omtrent de werkplaats. Chris Hezeman Jr houdt zich bezig met de in- en verkoop en Social Media.
Bij autobedrijf Hezeman staat de klant centraal.
De prijs voor deze auto is inclusief een geldige apk. Elke auto krijgt van ons een pre inspectie en een vloeistof controle. Onderhoud en garantiepakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan. de opties of accessoires die uw aankoop beïnvloeden check die goed! een foutje is immers menselijk
wij adverteren met meeneemprijzen.
Bel 055-5420599 of 06-28889404 voor een afspraak of voor een proefrit! Neem een kijkje op onze website voor meerdere occasions. Wij hebben altijd ruim 75 occasions op voorraad.
Uiteraard bent u van harte welkom om langs te komen.
Door de hoge omzet snelheid is het voor ons en u handig om even te bellen voor uw vertrek. Wij kunnen hierdoor helaas geen auto's reserveren.
www.autohezeman.nl
aan deze teksten kunnen geen rechten worden ontleent.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!