Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2H1 Comfort Energy met linker schuifdeur

€ 10.750,- excl. BTW

Bouwjaar 18-07-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 175.850 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2H1 Comfort Energy met linker schuifdeur


€ 10.750,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 18-07-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 175.850 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Versteeg B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Noord Riezenweg 21
Postcode 3888 LT
Plaats Uddel
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)577 - 401999 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfversteeg.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2014 - 2019

Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,4 s
Topsnelheid: 154 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Afmetingen (LxB): 540 x 196 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.908 kg
Laadvermogen: 1.142 kg
GVW: 3.050 kg

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 164 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,2 mg/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: 6 maanden Bovag Bedrijfswagen garantie : 6 maanden Bovag Bedrijfswagen garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (6 maanden); Nieuwe APK; 6 maanden Bovag bedrijfswagen garantie

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee

Franse bedrijfsauto's zijn tegenwoordig meer dan alleen onweerstaanbare charmeurs. Ook als u focust op kracht, snelheid, kwaliteit en duurzaamheid wordt u aangenaam verrast. Hij heeft een krachtige dieselmotor en een handgeschakelde zes versnellingsbak. Tot de zeer complete uitrusting behoren ook elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en start-stopsysteem.

OP tijd bij elke klus of afspraak? Daarvoor zorgt het navigatiesysteem! Met de DAB-ontvanger heeft u keuze uit talloze digitale radiozenders met de allerhoogste geluidskwaliteit. Parkeersensoren zijn een handig hulpmiddel om parkeerschades te voorkomen. Zuinig zoeven, dat kan deze auto dankzij de aanwezige cruise control. Het maakt niet uit hoe warm het buiten is, want met de airconditioning bepaalt u zelf de binnentemperatuur. Ook is de Renault uitgerust met: buitentemperatuurmeter, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur.

Zoals u mag verwachten van deze Renault Trafic is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. In een noodsituatie telt elke meter. Het brake assist systeem van deze auto zorgt ervoor dat uw remweg korter wordt. In deze Renault vinden we verder een hill hold functie en bandenspanning controlesysteem.

We kunnen ons voorstellen dat een proefrit wilt maken met deze auto. Belt u ons snel?



U bent bij ons van harte welkom op:


Maandag  08:00-12:00, 13:00-17:30

Dinsdag    08:00-12:00, 13:00-17:30

Woensdag  08:00-12:00, 13:00-17:30

donderdag  08:00-12:00, 13:00-17:30

Vrijda

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie