Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2H1 Comfort

€ 14.600,- excl. BTW

Bouwjaar 05-01-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 65.489 km
Deuren 5
Kenteken VS-094-V
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2H1 Comfort


€ 14.600,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 05-01-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 65.489 km
Deuren 5
Kenteken VS-094-V
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Henri Akkerman B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Vlasman 2
Postcode 6669 ND
Plaats Dodewaard
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)488 - 427811 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.henriakkerman.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,4 s
Topsnelheid: 168 km/u

Maten
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.692 kg
Laadvermogen: 1.298 kg
GVW: 2.990 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart

Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 137 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Rijklaar (zonder meerprijs):
- Henri Akkerman Basis (€ 295): Auto op naam zetten, vrijwaren eventuele inruilauto, APK keuring, vloeistof en bandenspanning op niveau, brandstoftank voor minimaal 1/4 gevuld, wassen en uitzuigen, 1 maand garantie op motor en versnellingsbak.
- Henri Akkerman Plus (€ 495): Auto op naam zetten, vrijwaren eventuele inruilauto, APK keuring, kleine onderhoudsbeurt, brandstoftank voor minimaal 1/4 gevuld, wassen en uitzuigen, 3 maanden garantie op motor en versnellingsbak.
- Henri Akkerman Extra (€ 895): Auto op naam zetten, vrijwaren eventuele inruilauto, APK keuring, onderhoudsbeurt volgens schema, brandstoftank voor minimaal 1/2 gevuld, wassen en uitzuigen, 6 maanden volledige garantie.
- Autotrust garantie (€ 9.000): Prijs van 149,- Prijsafhankelijk van type auto en garantie vorm. Kijk op www.autotrust.nl naar de voorwaarden. Voordeel: Reparatie bij uw eigen garage.
Dit afleverpakket bevat: Autotrust garantie

Laat u niets wijsmaken, deze Renault Trafic biedt alles wat u van een auto verlangt. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer actieve hoofdsteunen, elektrisch verstelbare buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.

U verwacht natuurlijk automatische airconditioning in deze auto, en die is er dan ook. Veilig en handig: het audiosysteem laat zich bedienen vanaf het stuur. Kom-maar-kom-maar...ho! Zo eenvoudig is het voordeel van parkeersensoren. En zo behulpzaam! De cruise control levert een mooie, gelijkmatige koers. Dat rijdt prettig. Natuurlijk behoren buitentemperatuurmeter, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer ook tot de uitrusting van deze complete auto.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Renault Trafic samen. Rempedaal, handrem - allemaal niet meer nodig bij stilstaan op een helling. De hill hold control zet 'm onbeweeglijk en veilig vast tot u weer gas geeft. Deze Renault Trafic is voorzien van Brake Assist, die extra remkracht geeft bij een noodstop.

Als u wilt, kunt u een proefrit maken met deze Renault Trafic. Bel of mail ons nu voor een afspraak.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie